اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت بردخون تاکید کرد:

برخورد با اعمال خلاف و قانون شکنی در جامعه

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت بردخون گفت: لازم است در جامعه نسبت به اعمال خلاف و قانون شکنی عکس‌العمل نشان دهیم و در این زمینه بی‌تفاوت نباشیم.

برخورد با اعمال خلاف و قانون شکنی در جامعه
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر حجت‌الاسلام محمدجواد عاشوری دوشنبه شب در  گردهمایی فرماندهان بسیج و مسئولان هیئت‌های مذهبی بردخون اظهار داشت: همه ما باید معروف‌ها و منکرات را بشناسیم و با اخلاق نیکو و گفت‌وگوی نرم و حفظ کرامت و احترام افراد در جامعه به وظیفه خود عمل کنیم.
وی افزود: لازم است در جامعه نسبت به اعمال خلاف و قانون شکنی عکس‌العمل نشان دهیم و در این زمینه بی تفاوت نباشیم.
امام جمعه موقت بردخون از وضعیت جمعه بازار بردخون انتقاد کرد و گفت: باید نظارت کافی در این بازار داشته باشیم و از مفاسد و اعمال خلاف عفت و عرف در منطقه جلوگیری شود و با فرهنگ‌سازی و افزایش تبلیغات مناسب، مانع از بروز کارهایی ناپسند شویم.
مسئول نمایندگی تبلیغات اسلامی بخش بردخون نیزگفت: 59 هیئت مذهبی مجوزدار در بردخون فعالیت می‌کنند که در ماه‌های محرم و صفر و مناسبت‌ها به عزاداری و مرثیه خوانی سالار شهیدان و ائمه طاهرین می‌پردازند.
حجت‌الاسلام سیدابراهیم سعیدی افزود: همه باید بصیرتی داشته باشیم که مورد نظر مقام معظم رهبری است و برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی باید شورای فرهنگ عمومی در بخش تشکیل شود و از آمران به معروف و ناهیان از منکر حمایت عملی کرده و در مسیر واقعی امر به معروف و نهی از منکر حرکت کنیم.
در ادامه حاضران به بیان عملکرد و مشکلات و نیازهای خود پرداختند و خواستار ساماندهی هیئت‌های مذهبی و هماهنگی در امر به معروف و نهی از منکر در منطقه شدند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول