اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نوروزی ‌در گفت‌وگو با ‌فارس:

فتنه‌گران و منحرفان متحد شده‌اند‌ / نفوذ منحرفان در ارکان قدرت

خبرگزاری فارس: نماینده مردم رباط کریم در مجلس تاکید کرد: متاسفانه شواهد نشان می‌دهد فتنه‌گران و منحرفان دست به دست هم داده و به دنبال ضربه‌زدن به انقلاب و جریان اصولگرایی هستند.

فتنه‌گران و منحرفان متحد شده‌اند‌ / نفوذ منحرفان در ارکان قدرت
حجت‌الاسلام حسن نوروزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رباط کریم اظهار داشت: تا پیش از برگزاری دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، هر چه دلسوزان اسلام و انقلاب نسبت به برخی رفتارهای اصلاح‌طلبان تذکر می‌دادند، کسی به این هشدارها توجهی نمی‌کرد.
وی تصریح کرد: حتی رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلامی بارها بر ضرورت هوشیاری و داشتن بصیرت تاکید فرمودند که متاسفانه این هشدارها نیز چندان موثر واقع نشد.
این مسئول با اشاره به حوادث پس از دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: در این حوادث فتنه‌گران با هدف براندازی وارد میدان شده و دسیسه‌های آنها نتیجه عدم توجه به هشدارهای دلسوزان انقلاب بود.
نوروزی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در اوج فتنه‌ها رهبری عظیم‌الشان انقلاب هدایت کشتی انقلاب را در دست گرفته و با هدایت‌های مدبرانه معظم‌له و بصیرت ملت ایران، آرامش به کشور بازگشت.
 
*نفوذ منحرفان در ارکان قدرت

وی افزود: متاسفانه پس از این حوادث یک جریان دیگری در ارکان قدرت و مراکز نفوذ کرد که مردم آن را به نام جریان انحرافی می‌شناسند.
 
*شواهد حاکی از اتحاد منحرفان و فتنه‌گران است

نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی گفت: اخبار و شواهد نشان می‌دهد که در آستانه انتخابات نهمین دوره مجلس منحرفان و فتنه‌گران برای ایجاد تنش هم دست شده و باید مراقب تحرکات آنها بود.
نوروزی در پایان گفت: در صورت بی‌توجهی به این هشدارها باز هم در انتخابات شاهد تنش‌هایی در کشور خواهیم بود و شاید آسیبی بیشتر از حوادث خرداد 88 به کشور وارد گردد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول