اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار کوهرنگ خبر داد:

تحقق 3 برابری تعهد اشتغال کمیته امداد در کوهرنگ

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار کوهرنگ از تحقق سه برابری تعهد اشتغال در نهاد کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان خبر داد.

تحقق 3 برابری تعهد اشتغال کمیته امداد در کوهرنگ
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، اسکندر کریمی عصر امروز در نشست شورای اشتغال و سرمایه‌گذاری این شهرستان، اظهار داشت: بر اساس تعهد ایجاد شده در کمیته امداد در سال جاری ۹۰ فرصت شغلی باید تا پایان امسال محقق می‎شد که تا الان افزون بر ۲۷۰ اشتغال در کمیته امداد ایجاد شده است.
وی با یادآوری تعهد 2 هزار و 722  نفری شهرستان در سال‌جاری، افزود: ادارات و نهادهای متولی باید اشتغال ایجاد شده را در سامانه وارد کنند.
کریمی افزود: با توجه به اهداف دولت در راستای رفع بیکاری و ایجاد اشتغال، یکی از مهم‎ترین اقدامات فراهم کردن زمینه‌های ایجاد شغل برای بخش‌های خصوصی و تعاونی است.
معاون فرماندار کوهرنگ تصریح کرد: دولت باید با بهره‌گیری از شرایط‌ تعاونی‌ها و اعطای تسهیلات کم بهره و یا بدون بهره مشاغل پایداری برای مردم و به‌ویژه جوانان ایجاد کند.
وی ترویج و نهادینه کردن فرهنگ کار و تلاش را موجب تحقق همت و کار مضاعف دانست و گفت: توزیع تسهیلات تا زمانی که فرهنگ کار و تلاش در میان مردم نهادینه نشده موجب ایجاد اشتغال نخواهد بود.
کریمی بر لزوم آموزش برای ایجاد اشتغال در جامعه تاکید کرد و افزود: با ارائه آموزش‌های لازم در زمینه‌های مختلف و ایجاد شاخه‌های صنعتی می‌توان فرهنگ کار و تلاش را در میان مردم نهادینه کرد.
وی‌ بر لزوم توجه به اشتغال در روستاها تاکید کرد و یادآورشد: یکی از موضوعاتی که در گذشته کمتر مورد توجه قرار گرفته بود، اشتغال روستاییان است.
کریمی با تأکید براینکه حل مشکل اشتغال روستاییان کشور، نیازمند توجه و رویکردی ویژه است، گفت:  برهمین اساس تمام دستگاه‌های اجرایی باید همکاری لازم را در زمینه ایجاد اشتغال پایدار داشته باشند.
وی ایجاد اشتغال برای جوانان در روستاها را امری بسیار ضروری دانست و ادامه داد:‌ ارائه تسهیلات به جوانان با برنامه‌ریزی مناسب موجب خواهد شد تا فعالیت اقتصادی در کشور رونق بیش از پیش داشته باشد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول