اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد جیرفت خبر داد:

پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به 600 متقاضی در جیرفت

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جیرفت گفت: تاکنون تسهیلات اشتغال‌زایی به 600 متقاضی در جیرفت پرداخت شده است.

پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به 600 متقاضی در جیرفت
مسعود عادلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جیرفت فعالیت‌های کمیته امداد را در سه بخش اساسی عنوان کرد و اظهار داشت: در بحث اشتغال، توانمندسازی و پالایش خانواده‌ها دولت کمیته امداد را موظف کرده است که هر ساله به میزان 10 درصد خروجی داشته باشد.
وی افزود: تاکنون در این زمینه به 600 خانواده تسهیلات اشتغالزایی پرداخت شده است.
عادلی با بیان اینکه ساکنان روستاها از مزایای بیمه تأمین اجتماعی روستایی استفاده می‌کنند، بیان کرد: افراد زیرپوشش کمیته امداد و زنان زیر 50 سال ساکن شهر نیز زیرپوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار گرفته‌اند که از مزایای آن برخوردار می‌شوند.
وی تصریح کرد: در بحث خودکفایی و مشارکت‌های مردمی، مقام معظم رهبری همواره تأکید فرمودند «روحیه اتفاق و نوعدوستی باید میان آحاد مردم و جامعه ترویج پیدا کند».
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جیرفت ابراز داشت: در این مورد طرح‌های مختلفی از جمله تجلیل از خانواده‌های سادات کمیته امداد، جشن عاطفه‌ها، برکت ویژه کارکنان، احسان دانش‌آموزان و صندوق صدقات در معابر و منازل اقدامات خوبی صورت گرفته است.
عادلی بیان کرد: 8 هزار و 800 خانوار زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جیرفت قرار دارند.
وی با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در زمینه فرهنگ‌سازی و آموزش خانواده‌های زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: اجرای طرح نظام آموزشی تربیتی ویژه خانواده‌ها به تعداد 850 خانواده در مرحله اول آغاز شده است.
عادلی خاطرنشان کرد: در این طرح، کمیته امداد تمام مسائل دینی، اقتصادی، اخلاقی، اجتماعی و احکام را از طریق مشاوره دینی و خانواده دنبال می‌کند.
وی با بیان اینکه دهه ولایت، دهه بیعت مجدد با تجلی ولایت غدیری در این زمان یعنی ولایت مطلقه فقیه است، گفت: در اجرای برنامه‌های فعلی نیز در مناسبت‌های مختلفی از جمله دهه ولایت و عید غدیر به این افراد آموزش‌هایی داده می‌شود.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول