اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور گسترده بسیجیان و مسئولان صورت گرفت؛

رزمایش بزرگ پدافند غیرعامل در دشتستان

خبرگزاری فارس: رزمایش بزرگ پدافند غیرعامل در دشتستان برگزار شد.

رزمایش بزرگ پدافند غیرعامل در دشتستان
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، رئیس اداره آموزش و پرورش دشتستان عصر امروز در برگزاری رزمایش پدافند غیرعامل در هنرستان علامه طباطبایی شهر برازجان اظهار داشت: بسیجیان بر اساس تفکر آزادی‌بخش امام خمینی(ره) سمبل ایثار، گذشت و سازندگی نه تنها برای مردم ایران بلکه برای همه ملت‌های آزاده دنیا هستند.
عباسعلی اسدی خاطر نشان کرد: اگر امروز دشمن ما را تهدید به تحریمات سنگین‌تر می‌کند هیچ باکی نیست، زیرا در طول سه دهه انقلاب همیشه ما را حتی تهدید به حمله نظامی کرده‌اند ولی هیچ وقت جرات به انجام آن را نداشته و نخواهند داشت.
وی در ادامه در ارتباط با اجرای این رزمایش پدافند غیر عامل گفت: این گونه رزمایش‌ها همیشه ما را در مقابل حوادث و اتفاقات غیر مترقبه آماده نگه می‌دارد که اگر روزی حادثه‌ای رخ داد درست عمل کنیم و کمترین تلفات را داشته باشیم.
این مسئول یادآور شد: نقش بسیج در موفقیت‌های نظام اسلامی روز به روز پررنگ‌تر می‌شود و امروز دانش‌آموزان بسیجی در تمام عرصه‌ها حضوری پرشور و بی‌نظیر دارند.
اسدی اضافه کرد: تفکر بسیجی یک تفکر مبتنی بر اسلام اصیل است و باید نسبت به گسترش تفکر بسیجی بیش از گذشته اهتمام ورزیم.
وی ابراز داشت: امروز شاهد برگزاری رزمایش بسیار خوبی در سطح گسترده هستیم و باید دانش‌آموزان بسیجی را با برنامه‌های متنوع و هدفمند آشنا کنیم.
رئیس آموزش و پرورش دشتستان با توصیه به بسیجیان نوجوان در راستای توجه به درس و تحصیل بیان کرد: بسیجی واقعی کسی است که خود را به سلاح علم و عمل مسلح کند و در خط ولایت فقیه حرکت کند و بحمدالله بسیجیان امروزه این ویژگی‌ها را دارند.
در این آیین برنامه‌های متنوعی از جمله تجلیل از بسیجیان نمونه انجام شد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول