اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه دشتستان خبر داد:

برگزاری 500 برنامه هفته بسیج در دشتستان

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان دشتستان از برگزاری 500 برنامه هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.

برگزاری 500 برنامه هفته بسیج در دشتستان
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، یدالله مرادی ظهر امروز در جلسه هماهنگی هفته بسیج در این شهرستان اظهار داشت: بسیج و سپاه از ابتدای شکل‌گیری انقلاب در مسیر رشد و سربلندی نظام حرکت کرده و بیشتر موفقیت‌های نظام مرهون بسیج و سپاه است.
وی افزود: این هفته فرصت بسیار مناسبی برای معرفی و تبیین عملکرد موفقیت‌آمیز بسیج برای نسل امروز است.
فرمانده سپاه ناحیه دشتستان از حضور بیش از 12 هزار نفر از مردم و بسیجیان دشتستانی در همایش 50 هزار نفری ششم آذرماه در مرکز استان بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: بسیجیان سراسر استان در این همایش بزرگ حاضر می‌شوند که دشتستان با 12 هزار بسیجی در این همایش حضوری فعال و چشمگیر دارد.
مرادی افزود: برنامه‌های متنوعی در هفته بسیج تدارک دیده شده که بر اساس برنامه زمان‌بندی اجرا می‌شوند.
فرمانده سپاه دشتستان از برگزاری 500 برنامه هفته بسیج در این شهرستان خبر داد و گفت: از همه دستگاه‌ها انتظار داریم با سپاه و بسیج در این برنامه‌ها همکاری کنند.
فرماندار دشتستان نیز در این جلسه گفت: همان‌گونه که در جنگ دنبال شاخص و مسیریابی بودیم تا راه و هدف را گم نکنیم، اکنون نیز بسیج قطب‌نمای مسیر ما در راه هدف است.
غلامحسین خسروی اظهار داشت: آمریکا بعد از شکست‌های پی در پی در افغانستان، عراق، جنوب لبنان، غزه و کشورهای اسلامی اعتبار چندین ساله‌اش از بین رفته و ابهت و شوکتش لگدمال شده است.
فرماندار دشتستان یادآور شد: هفته بسیج یادآور ایام نبرد مقدس و یادآور روزهای خودسازی است و امروز نیز فرصتی برای خودیابی محسوب می‌شود.
وی اضافه کرد: بعد از همه این اتفاقات، دست و پا زدن‌های شیطان بزرگ به حد جنون‌آمیزی رسیده، بنابراین تمام نقشه‌های شیطانی او بر علیه ایران اسلامی آغاز شد. 
فرماندار دشتستان عنوان کرد: از ابتدا تاکنون همه نقشه‌های آمریکا در حوزه‌های مختلف بر علیه ایران با شکست مواجه شده است که از جمله این نقشه‌ها می‌توان به محاصره‌های شدید اقتصادی که نه تنها برای آنها نتیجه‌ای نداد و فعالیت‌های ما را محدود نکرد بلکه منجر به یک بالندگی عظیم در تمام زمینه‌های علمی و تکنولوژی شد، اشاره کرد.
خسروی اضافه کرد: نتیجه این فشارها و تحریم‌ها برای استکبار یک پیامد خفت‌بار است.
وی گفت: نبرد مقدس ایران اسلامی در واقع علاوه بر دفاع نظامی، آغاز تهاجم و صدور اندیشه اسلامی بعد از انقلاب بود.
خسروی تصریح کرد: اکنون نیز نخستین پیامد برنامه‌های هفته بسیج به ویژه گردهمایی 250 هزار نفری بسیجیان کشور اعلام اقتدار و همبستگی دیگری است که نشانه آمادگی جوانان ایرانی برای حفظ ارزش‌های اسلامی است.
فرماندار دشتستان بر هماهنگی و همکاری دستگاه‌های اجرایی در اجرای هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های هفته بسیج تاکید کرد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول