اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان:

باند سرقت موتورسیکلت در دشتستان متلاشی شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان گفت: باند سرقت موتورسیکلت در دشتستان متلاشی شد.

باند سرقت موتورسیکلت در دشتستان متلاشی شد
داوود محمودزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: نیروی انتظامی دشتستان به منظور تامین امنیت و آرامش شهروندان از تمام ظرفیت و پتانسیل موجود به نحو مطلوب استفاده می‌کند و با همکاری و تعامل فرماندار و رئیس دادگستری و سایر مسئولان امنیتی شاهد موفقیت نیروی انتظامی دشتستان هستیم.
وی افزود: همکاری مردم نیز در تامین امنیت بسیار تاثیرگذار است که در دشتستان این امر به نحو مطلوبی انجام می‌شود.
فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از متلاشی شدن باند سرقت موتورسیکلت در دشتستان خبر داد و خاطرنشان کرد: با تلاش و جدیت مامورین پلیس آگاهی دشتستان، تعداد هفت دستگاه موتورسیکلت مسروقه از باند معروف سرقت موتورسیکلت در شهرستان دشتستان کشف شد.
محمودزاده در تشریح جزئیات این عملیات تصریح کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکلت، مامورین پلیس آگاهی دشتستان تحقیقات گسترده‌ای را به منظور شناسایی و دستگیری سارق یا سارقین آغاز کرده و پس از تجزیه و تحلیل اخبار و اطلاعات واصله و استفاده از شگردهای پلیسی افرادی به اسامی "مهرداد.ص" و "حجت‌الله. ج" شناسایی و دستگیر شدند.
وی اضافه کرد: متهم ردیف اول در بازجویی‌های تخصصی و پلیسی به ارتکاب سرقت چهار دستگاه موتورسیکلت و متهم ردیف دوم نیز به ارتکاب سرقت سه دستگاه موتورسیکلت اعتراف کردند و باند سرقت موتورسیکلت موسوم به (باقله) متلاشی و متهمین برابر قرار صادره از سوی مقام قضایی روانه زندان شدند.
فرمانده انتظامی دشتستان همچنین از اجرای طرح خلع سلاح و مهمات غیرمجاز در سطح شهرستان دشتستان خبر داد.
محمودزاده با تشریح جزییات این خبر افزود: با وجود توصیه‌های مکرر پلیس مبنی بر عدم نگهداری و حمل سلاح و مهمات غیرمجاز و نیز تشویق دارندگان سلاح و مهمات و تحویل آن به مقامات ذیصلاح قانونی شاهد نگهداری و حمل سلاح توسط عده‌ای از افراد هستیم که در همین راستا طرح خلع سلاح عمومی در سطح شهرستان دشتستان اجرا شده است.
وی گفت: با انجام این عملیات چندین قبضه اسلحه در انواع مختلف کشف و ضبط و به همراه صاحبان آنها تحویل مراجع قضایی شده‌اند، ضمن اینکه این طرح کماکان ادامه دارد.
محمودزاده بیان کرد: به منظور تامین امنیت پایدار مردم شریف دشتستان از همه امکانات و توانمندی‌های موجود استفاده می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم به امنیت مردم خدشه‌ای وارد شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول