اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تشکل‌های مردمی ستاد احیای امر به معروف سیستان ‌و بلوچستان:

امر به معروف احیاکننده تمام واجبات است

خبرگزاری فارس: معاون تشکل‌های مردمی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان گفت: امر به معروف و نهی از منکر احیا کننده، تحقق بخش و اجرا کننده تمامی واجبات است.

امر به معروف احیاکننده تمام واجبات است
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان، حجت‌الاسلام صفر قربانپور در مراسم محوری نواختن زنگ احیا، ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری ابا عبدا... الحسین (ع) اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر باعث نزول برکات و ریشه همه خوبی‌ها است و باید در سطح جامعه نهادینه و فرهنگ‌سازی شود.
وی افزود: باید حقایق زندگی و خصوصا شهادت امام حسین(ع) را که برای امر به معروف و نهی از منکر قیام کرده و به شهادت رسیدند، به جوانان و نوجوانان بشناسانیم.
معاون تشکل‌های مردمی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان تاکید کرد: باید تلاش کنیم که امر به معروف و نهی از منکر به فرهنگی همگانی تبدیل شود تا دیگر بسیاری از معضلات را در سطح جامعه مشاهده نکنیم و دشمنان نیز نتوانند با جنگ نرم جوانان و نوجوانان ما را گمراه کنند.
در این مراسم دهباشی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه 2 زاهدان نیز ضمن عرض تسلیت به ارائه گزارشی از عملکرد آن اداره در راستای امر به معروف و نهی از منکر و نهادینه کردن این فریضه مهم و حیاتی سخنانی بیان کرد.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول