اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور عمرانی استاندار فارس خبر داد:

کاهش 1،2 شبانه‌روز اقامت گردشگران در شیراز

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار فارس با تاکید بر ایجاد زیرساخت‌های لازم برای اقامت بیشتر مسافران در شیراز گفت: با توجه به آمارهای موجود متوسط اقامت یک گردشگر در شیراز 5،3 شبانه‌روز بوده که این به 1،2 شبانه‌روز کاهش یافته است.

کاهش 1،2 شبانه‌روز اقامت گردشگران در شیراز
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محسن اردکانی بعداز ظهر امروز در مراسم افتتاح 28 طرح عمرانی شهرداری شیراز اظهار داشت: باید مسئولان و متولیان شهری در این زمینه برنامه‌ریزی کرده و به دنبال ایجاد زیرساخت‌های رفاهی و خدماتی باشند.
وی ادامه داد: متوسط هزینه گردشگر در استان‌های همجوار فارس و شهر شیراز 600 دلار بوده و این در حالی است که در شیراز که به نوعی شهر هدف گردشگری کشور است به بیش از صد دلار می‌رسد.
اردکانی بیان داشت: مدیر در هر جایگاهی موظف است از کوچک‌ترین فرصت‌ها استفاده کند و به دنبال افزایش رفاه مردم باشد.
معاون عمرانی استاندار فارس تصریح کرد: تمام امکانات و اختیاراتی که مجموعه مدیریت این استان دارد برای در اختیار گذاشتن به شهر و شهروندان است و آماده‌ایم که اختیار قرار دهیم.
اردکانی ابراز داشت: با این رویکرد که شهر شیراز را با عوارض می‌شود توسعه داد موافق نیستیم بلکه باید با رویکرد جدی‌تر و همکاری تمام دستگاه‌ها این موضوع پیگیری شود تا شیراز را به جایگاه شایسته خود برسانیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به توسعه امکانات ورزشی در شهر شیراز اشاره کرد و بیان داشت: در حال حاضر اعتبار ساخت یک سالن ورزشی 6 هزار نفری را در شیراز داریم و آماده‌ایم این اعتبار را در اختیار شهرداری قرار داده تا سالن ورزشی برای شهر و شهروندان ساخته شود.
به گزارش فارس، در این مراسم با اهدای هدایایی از بسیجیان نمونه شهرداری شیراز تجلیل شد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول