اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با مساحتی بالغ بر 1500 متر مربع؛

پاسگاه محیط‌بانی کریمو در سرایان کلنگ‌زنی شد

خبرگزاری فارس: طی مراسمی با حضور فرماندار سرایان، مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان، پاسگاه محیط‌بانی کریمو در شهرستان سرایان کلنگ‌زنی شد.

پاسگاه محیط‌بانی کریمو در سرایان کلنگ‌زنی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی فرمانداری سرایان، این پاسگاه در زمینی به مساحت یک‌هزار و 500 متر مربع احداث خواهد شد.
فرماندار سرایان در این مراسم با اشاره به ضرورت حفاظت و مراقبت از محیط زیست کار تلاشگران این عرصه را از آن جهت که دور از چشم دیگران و صرفا برای رضای خداوند انجام می‌شود دارای ارزش و منزلتی بالا برشمرد.
محمدعلی مهدی‌نژاد ارزش کار حفاظت محیط زیست را ملی و حتی جهانی برشمرد و خواستار همکاری و همیاری مردم با ماموران حفاظت محیط زیست شد.
علی صالحی، مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی نیز در این مراسم با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه حفاظت محیط زیست، اظهار امیدواری کرد: کار احداث پاسگاه محیط بانی طی سال آینده به اتمام برسد. 
همچنین به منظور بررسی راهکارهای اجرایی هرچه بهتر برگزار شدن مانور سراسری زلزله در سرایان جلسه ستاد بحران شهرستان سرایان تشکیل شد.
معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار سرایان در این جلسه با اشاره به ضرورت آمادگی و توانایی ادارات و نهادهای مسئول در مقابله با حوادث گفت: به منظور بررسی میزان توانایی ادارات در مقابله با حوادث احتمالی کلیه نهادهای مسئول، بدون اعلام آمادگی قبلی در مانور فرضی فراخوانی خواهند شد.
علی تیموری با اشاره به ضرورت اندیشیدن راهکارهای پیشگیری از بروز خسارات مختلف افزود: باید در این زمینه در مورد مقاوم‌سازی و تخریب منازل مسکونی مخروبه و همچنین بازبینی مسیر سیلاب‌های رودخانه‌های سطح شهرستان اقدامات و تمهیدات مختلف اندیشیده شود.
در این نشست مقرر شد تا هماهنگی‌های لازم در مورد برگزاری مانور سراسری زلزله در مدارس سرایان توسط آموزش و پرورش به عمل آید.
همچنین مقرر شد شهرداری‌های شهرهای سطح شهرستان نسبت به بازبینی و انحراف مسیر سیلاب های فصلی از ورودی شهرهای شهرستان اقدام لازم را به عمل آورند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول