اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم تاکید کرد:

افزایش آگاهی مردم نسبت به حفظ محیط زیست

خبرگزاری فارس: مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: اگر مردم منطقه با مسائل محیط زیستی و حفاظت از آن آشنا شوند می‌توان در حفظ محیط زیست موفق بود.

افزایش آگاهی مردم نسبت به حفظ محیط زیست
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ‌سیدرضا موسوی ظهر امروز در حاشیه چهارمین نشست منطقه‌ای ساکام با اشاره به ظرفیت‌های جزیره قشم، اظهار داشت: در کنار مبحث صنعتی بودن قشم می‌توان مسائل دیگر را نیز در نظر گرفت.
وی با بیان اینکه امروزه در دنیا می‌شود از تمام ظرفیت‌ها به طور بهینه استفاده کرد، افزود: قشم یکی از بهترین زیستگاه‌های موجود در دنیا برای موجودات زنده است.
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به نا‌م‌گذاری این منطقه به نام جزیره عجائب هفت‌گانه خلیج فارس ادامه داد: جنگل‌های حرا، دلفین‌ها، لاک‌پشت‌های پوزه عقابی و وجود طولانی‌ترین غار نمکی دنیا در این جزیره از جمله ظرفیت‌های گردشگری و طبیعی قشم است.
موسوی با بیان اینکه ژئوپارک قشم نیز به نحوی در آسیا منحصر به فرد است، اضافه کرد: تمام سعی سازمان و نهادهای دست‌اندرکار در این جزیره بر حفظ و صیانت هر چه بیشتر محیط زیست حساس منطقه استوار است.
وی یادآور شد: اگر مردم منطقه با مبحث محیط زیست و حفاظت از آن آشنا شوند، می‌توان علاوه بر حفظ محیط زیست منافع بی‌شماری را نیز نصیب مردم و جامعه کرد.
یادآور می‌شود چهارمین اجلاس ساکام با حضور نمایندگان 9 کشور از جنوب و مرکز آسیا که امروز آغاز به کار کرده است تا تاریخ 26 ماه جاری در قشم ادامه می‌یابد.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست میهمان ویژه این اجلاس در روز نخست بود.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول