اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در کرج صورت گرفت؛

آغاز ششمین دوره آموزش محیط داری در دانشگاه محیط زیست

خبرگزاری فارس: ششمین دوره آموزش محیط داری در دانشگاه محیط زیست کشور مستقر در کرج با حضور 50 محیط دار از سراسر کشور آغاز شد.

آغاز ششمین دوره آموزش محیط داری در دانشگاه محیط زیست
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی دانشگاه محیط زیست در مراسم افتتاحیه این دوره آموزشی 50 محیط دار از استان‌های اصفهان، بوشهر، خراسان جنوبی، خوزستان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، سمنان، مرکزی، فارس، کرمان، یزد، قم و تهران حضور دارند.
علی توکلی مدیر امور اداری در این دوره آموزشی بیان داشت: آموزش یک اصل اساسی در پیشرفت انسان در هر بُعدی است، اصیل‌ترین نوع آموزش از خودسازی می‌آید، از نهادینه شدن آموخته‌ها در وجود فرد که عامل محرک جامعه به سوی پیشرفت و آبادانی است.
وی افزود: اگر می‌خواهیم در محیط زیست گامی اساسی و تاثیرگذار برداریم باید اول از خودمان شروع کنیم و باور داشته باشیم که آموزش بهترین و کارآمدترین ابزار در این راه است.
توکلی با اشاره به دوره‌های برگزار شده در دانشگاه افزود: ما به پشتوانه سابقه برگزاری دوره‌های متعدد آموزشی در تمام سطوح می‌توانیم ادعا کنیم که از برجسته‌ترین مراکز آموزش دوره‌های آموزشی در کشور هستیم، بهره‌مندی از اساتید برجسته، فضای علمی، همجواری با دانشجویان و همچنین زیرساخت‌هایی که دانشگاه از آن برخوردار است باعث جلب اعتماد سازمان محیط زیست شده و نظرسنجی‌های انجام گرفته از شرکت کنندگان در دوره‌های آموزشی پیشین تائید کننده این موضوع است.
گفتنی است مباحثی چون آشنایی با دیدگاه‌های نوین در حفاظت، فنون مدیریت حیات وحش، قوانین و مقررات محیط زیست، اسلحه شناسی، آموزش مقابله و بقا در شرایط سخت، قوانین و مقررات انتظامی و… قسمت‌هایی از برنامه آموزشی این دوره یک هفته‌ای خواهد بود که با بهره‌گیری از بهترین و شناخته شده‌ترین اساتید محیط زیست کشور برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول