اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در ادامه فرآیند توسعه صورت گرفت؛

برقراری ارتباطات الکترونیکی حفاظت محیط زیست خراسان رضوی

خبرگزاری فارس: مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: در ادامه فرآیند توسعه سازمان الکترونیکی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی، ارتباط الکترونیکی تعداد زیادی از ادارات حفاظت محیط زیست استان برقرار شد.

برقراری ارتباطات الکترونیکی حفاظت محیط زیست خراسان رضوی
سید حسین آقامیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: این موفقیت بر اساس آخرین دستاوردهای حوزه مهندسی شبکه با ارتقای سخت‌افزاری و نرم‌افزاری سرورهای واحد رایانه اداره‌کل صورت گرفته است.
وی گفت: این طرح در راستای اهداف دولت سبز و با هدف کاهش هزینه‌ها و تسهیل در برقراری ارتباط سریع‌تر کارکنان این مجموعه است. 
مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی در ادامه تاکید کرد: پیش از این برقراری ارتباط الکترونیکی از طریق سامانه اتوماسیون اداری با تمام ادارات و نمایندگی‌های حفاظت محیط زیست استان در دستور کار این اداره‌کل قرار داشته است. 
آقامیری تصریح کرد: با توجه به بررسی‌های انجام شده درصورت وجود پهنای باند با سرعت مطلوب اینترنت در شهرستان‌ها پیش‌بینی می‌شود تمام واحدهای تابعه حفاظت محیط زیست استان تا پایان امسال نزدیک تحت پوشش  این شبکه قرار گیرند.

*تا رسیدن به استانداردها بسیار فاصله داریم
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان خاطرنشان کرد: ارتباط دوجانبه این حوزه با ارباب رجوع و پرسنل محیط زیست اهمیت کار در این حوزه را دو چندان می‌کند.
وی فعالیت‌های اداره‌کل را در حوزه محیط انسانی مطلوب توصیف و تاکید کرد: با توجه به میزان فعالیت‌های صنعتی در این حوزه و همچنین شرایط خاص استان به لحاظ فعالیت‌های انسانی نیازمند کار بیشتری بوده و احساس می‌شود تلاش بیشتری نیازمند است.
این مقام مسئول تصریح کرد: بسیار مفتخریم که عمده فعالیت‌های حوزه محیط زیست خراسان رضوی به دلیل موفقیت و منحصر به فرد بودن مورد عنایت و توجه مسئولان سازمان حفاظت محیط زیست قرار گرفته و اکنون به عنوان یک فعالیت در کل کشور توصیه شده است.
وی ادامه داد: در حوزه محیط طبیعی شاهد جهش و فعالیت‌های چشم‌گیری بوده‌ایم که افزایش سطح مناطق تحت مدیریت این اداره کل موید این مهم است.
آقامیری خاطرنشان کرد: اما ظرفیت کار در این حوزه بسیار بالاست و تا رسیدن به استانداردها بسیار فاصله داریم و نیازمند بالفعل کردن این ظرفیت‌ها هستیم.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول