اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تربیت بدنی شهرستان ملکان:

برنامه‌های متنوعی برای تقویت ورزش‌های آبی در ملکان داریم

خبرگزاری فارس: رئیس تربیت بدنی شهرستان ملکان از برنامه‌ریزی برای گسترش ورزش‌های آبی به ویژه شنا در این شهرستان خبر داد.

برنامه‌های متنوعی برای تقویت ورزش‌های آبی در ملکان داریم
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از سازمان تربیت بدنی آذربایجان‌شرقی، علی رزقی در دیدار با سرپرست هیئت شنای استان در ملکان اظهار داشت: این شهرستان از ظرفیت‌های خوبی برای تربیت ورزشکاران مدال‌آور برای کشور و استان در مسابقات مختلف داخلی و خارجی برخوردار است.
وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های این اداره برای ورزش کشتی شاهد تحولات خوبی در این ورزش بودیم که برای استان و کشور افتخارآفرینی کرد و این روند در مورد ورزش‌های بوکس، هندبال و شنا نیز پیگیری می‌شود.
رئیس تربیت بدنی ملکان در ادامه با تاکید بر اینکه شهرستان ملکان اکنون دارای دو استخر مناسب برای علاقه‌مندان به ورزش شناست، اضافه کرد: با پیگیری‌های مدیرکل تربیت بدنی استان، نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی و استاندار آذربایجان‌شرقی استخر دوم این شهرستان پس از 10 سال تاخیر در احداث آن به بهره‌برداری رسیده که همین امر موجب رشد ورزش شنای شهرستان شده است.
رزقی، در دیدار خود با سرپرست هیئت شنای استان با اشاره به برخی مشکلات موجود این ورزش در شهرستان گفت: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های لازم مشکل بیمه طرح سباح حل شود تا دانش‌آموزان زیرپوشش این طرح در آمار ورزشکاران سازمان یافته قرار گیرند.
وی، از آمادگی تربیت بدنی و هیئت شنای شهرستان برای برگزاری مسابقات شنا در ملکان به منظور معرفی ظرفیت‌های ورزشی شهرستان و کسب تجربه برای شناگران ملکانی خبر داد.
سیدجواد مرتضوی سرپرست هیئت شنای آذربایجان‌شرقی هم در ادامه این دیدار با تاکید بر لزوم توجه به ورزش‌های آبی در استان گفت: این ورزش‌ها به ویژه شیرجه یکی از مدال‌آورترین ورزش‌ها است و تیم شیرجه تبریز توانسته با حضور مقتدرانه خود در مسابقات داخلی و خارجی بیشتر مدال‌های طلا را از آن خود کند.
وی بیان کرد: تلاش بر این است تا شیرجه شهرستان‌های استان نیز فعال شود تا از این پس شاهد حضور نفراتی از شهرستان‌ها در ترکیب این تیم باشیم و از این پس افتخارات شیرجه به نام تیم آذربایجان‌شرقی رقم بخورد.
مرتضوی با تاکید بر اینکه ورزش‌های آبی در استان بسیار مظلوم واقع شده‌اند، افزود: مدال‌آوری این ورزش برای استان و کشورمان بیش از ورزش‌هایی مانند فوتبال است و هزینه تیم‌های آن نیز بسیار پایین‌تر از سایر ورزش‌ها است.
سرپرست هیئت شنای استان همچنین در ادامه این دیدار از برگزاری مسابقات رده‌های سنی زیر 14 سال به میزبانی ملکان خبر داد و گفت: این دوره از مسابقات با حضور تیم‌های استان در دهه فجر در این شهرستان برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول