اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند:

خانواده شهدا هیچ‏گاه تقاضای شخصی ندارند

خبرگزاری فارس: فرماندار دماوند تاکید کرد: خانواده شهدا هیچ‏گاه از مسئولان تقاضای شخصی نداشته‏اند و از این پس نیز اینگونه خواهد بود.

خانواده شهدا هیچ‏گاه تقاضای شخصی ندارند
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علیرضا قاسمی‏فرزاد ظهر امروز پس از نشست صمیمی با اهالی روستای آئینه‏ورزان، به همراه بخشدار مرکزی و دیگر مسئولان دماوندی با حضور در خانه شهیدان سیدعابدین میرعبداللهی و مجتبی ملانظری با خانواده معظم آنها دیدار و گفت‏وگو کرد.
وی در این دیدار گفت: خدمت‏رسانی به خانواده شهدا افتخار و وظیفه ماست.
وی افزود: خانواده شهدا هیچ‏گاه از مسئولان تقاضای شخصی ندارند و همیشه ما را به پیروی از ولایت فقیه که توصیه شهداست، دعوت کرده‏اند و این نشان از بصیرت آنها دارد.
فرماندار دماوند خدمات ارائه شده به خانواده‏های شهدا را از طرف بنیاد شهید شهرستان دماوند خوب ارزیابی و از مسئول و کارکنان این نهاد تقدیر کرد.
‌همچنین یادواره شهدای فرهنگی و بسیجی دماوند با حضور شهردار دماوند، جمعی از مسئولان شهرستان، دانش‏آموزان و فرهنگیان بسیجی در سالن آمفی‏تئاتر دبیرستان قدسیه این شهر برگزار شد.
توجه شهرداری و به خصوص شهردار دماوند به امور فرهنگی جوانان و توسعه چنین فعالیت‏هایی در سطح شهر به همکاری همه‌‌جانبه این نهاد با بنیاد شهید و امور ایثارگران، سپاه پاسداران و آموزش و پرورش در برگزاری این مراسم انجامید.
از این رو، مرتضی همتی شهردار دماوند با حضور در این مراسم بر اهمیت فعالیت‏های فرهنگی و دینی و همچنین ادامه این همکاری‏ها تاکید کرد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول