اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر:

پیروی از ولایت مطلقه فقیه شعار اصلی شهداست

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر گفت: پیروی از ولایت مطلقه فقیه شعار اصلی شهدا است.

پیروی از ولایت مطلقه فقیه شعار اصلی شهداست
به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، تقی محمدی صبح امروز در یادواره شهدای روستای هلوش پلدختر گفت: برگزاری یادواره شهدا علاوه بر زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا، سبب ترویج آرمان‌های آنان در بین نسل جدید می‌شود.
وی افزود: برگزاری یادواره شهدا یادآور رشادت، ایثارگری، گذشت و فداکاری‌های شهیدان هشت سال دفاع مقدس و در حقیقت تجلیل از ارزش‌هاست زیرا ما مدیون این دلاوری‌ها و قهرمانی‌ها هستیم.
محمدی خاطرنشان کرد: شهادت یکی از نعمت‌های بزرگ دین اسلام است و امروز فرهنگ شهادت و یادواره شهدا باید ارتباطی بین نسل گذشته و نسل حاضر داشته باشد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر گفت: شهدا با فدا کردن جان خود به تاریخ و جهانیان درس استقامت و ایثار دادند و با پیروی از سرور و سالار شهیدان حضرت سیدالشهدا (ع) نام خود را جاودانه کردند.
وی گفت: برگزاری یادواره شهدا یکی از زمینه‌های توسعه فرهنگ ایثار و شهادت است و پیروی از ولایت مطلقه فقیه شعار اصلی شهدا است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر رشادت‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس را ارج نهاده، امنیت جامعه را مدیون دلاور مردی‌های آن‌ها دانست و افزود: تا زمانی که این فرهنگ در بین جوانان وجود دارد، آمریکا جرأت تجاوز به خاک پاک ایران را ندارد و همه ما وظیفه داریم با احترام به جانفشانی‌ها‌ی شهدا راه نورانی آن‌ها را ادامه دهیم.
محمدی افزود: ولایت امانت شهداست و ما باید حافظ امانت شهدا باشیم، شهدا در وصیتنامه‌های خود پاسداری از ارزش‌های انقلاب و اطاعت از ولایت را بر رهروان خود سفارش کرده‌اند.
وی یادآور شد: شهدای دشت کربلا با آگاهی و معرفت قرآنی جان خود را فدای امام زمان خود کردند و شهدای دفاع مقدس نیز با معرفت و آگاهی به احکام اسلام، ولایت‌فقیه را شناختند و با آگاهی به مسئله اصلی زمان خود که امام راحل فرمودند مسئله اصلی جنگ است، جان خود را فدا کردند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر گفت: امروز استمرار راه شهید، شناخت اهداف والای شهداست و اسلام مکرراً به احیای یاد شهدا سفارش کرده زیرا جامعه اسلامی از برکت خون شهدای اسلام توانسته راه سعادت را پیموده و بارها در مقابل ستمگران قیام کند.
وی افزود: ما هر چه داریم به برکت خون شهدا است و انقلاب اسلامی با شهادت پیروز شده، با شهادت به پیش رفته و با شهادت دستاوردهای آن در سطح جهان گسترش یافته و تنها راه ادامه آن ترویج این فرهنگ است.
محمدی تصریح کرد: تکریم شهدا برای نسل جوان به منظور سرلوحه و چراغ زندگی قرار دادن، در همه عرصه‌های زندگی لازم و ضروری است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر گفت: پذیرای شهدا خود خداوند است و برگزاری چنین برنامه‌هایی در زمینه زدوده شدن زنگارها از قلب و جان ما است.
یادواره شهدای روستای هلوش از توابع شهرستان پلدختر با حضور جمعی از خانواده معظم شهدا، بسیجیان و مسئولان در مسجد حضرت صاحب زمان (عج) این  روستا برگزار شد.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول