اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول تاکسیرانی دماوند خبر داد:

نصب تابلوهای راهنمایی جدید در دماوند

خبرگزاری فارس: مسئول تاکسیرانی شهرداری دماوند از اجرای طرح نصب تابلوهای راهنمایی و رانندگی جدید در سطح شهر دماوند در چند روز آینده خبر داد.

نصب تابلوهای راهنمایی جدید در دماوند
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، محمدرضا عسگری ظهر امروز در گفت‏وگو با خبرنگاران در دماوند در این باره اظهار داشت: فاز اول این طرح در بلوار آیت‏الله خامنه ای، بلوار شورا، بلوار بعثت، بلوار شهید بهشتی و حد فاصل میدان 17 شهریور تا میدان امام خمینی (ره) و همچنین میدان معلم انجام خواهد شد.
وی یادآور شد: این طرح در آینده‏ای نزدیک در دیگر معابر سطح شهر دماوند نیز به اجرا درمی‏آید.
مسئول تاکسیرانی شهرداری دماوند تصریح کرد: این طرح با هدف ساماندهی مبلمان شهری و زیباسازی معابر و استفاده حداکثری رانندگان از قوانین راهنمایی و رانندگی در خیابان‏های شهر به اجرا درمی‏آید.
عسگری اضافه کرد: اجرای این طرح در نهایت، احترام به حقوق یکدیگر، ارتقای امنیت تردد و افزایش رضایتمندی شهروندان را در پی خواهد داشت.
وی گفت: از شهروندان گرانقدر دماوند انتظار می‏رود تا در حفظ و نگهداری این تابلوها بیش از پیش کوشا باشند.
عسگری با بیان اینکه جمع‏آوری تابلوهای مستعمل و فرسوده و نصب تابلوهای جدید در زیباسازی شهر دماوند تأثیر زیادی دارد، افزود: با توجه به اینکه تابلوهای خریداری شده از استانداردهای لازم برای استفاده بهینه شهروندان برخوردار است، در نتیجه شاهد رفع مشکلات دیداری رانندگان و رعایت بهتر قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی آنان در معابر شهر دماوند خواهیم بود.
مسئول تاکسیرانی شهرداری دماوند یادآور شد: کارشناسی و مکان‏نمایی این تابلوها با پلیس راهور بوده و شهرداری دماوند خرید و نصب این علائم را با هزینه‏ای بالغ  بر 120 میلیون ریال عهده‏دار است.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول