اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جیرفت:

مبلغان معیار انتخاب کاندیدای اصلح را بازگو کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه جیرفت گفت: مبلغان مردم را برای حضور باشکوه‌‌تر در انتخابات ترغیب و معیارهای انتخاب کاندیدای اصلح را برای آنان بازگو کنند.

مبلغان معیار انتخاب کاندیدای اصلح را بازگو کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، حجت‌الاسلام اصغر عسکری عصر امروز در جمع مبلغان شهرستان جیرفت اظهار داشت: حسابرسی ما به دست خداوند متعال است و خداوند در همه حال حاضر و ناظر بر اعمال ماست.
وی با تأکید بر اینکه باید همواره در زندگی رضایت خداوند را شرط بدانیم، افزود: باید بدانیم رسالت ما در این دنیا چیست تا بتوانیم به درستی مأموریت خود را ابلاغ کنیم.
عسکری تصریح کرد: با توجه به اینکه در ماه محرم هستیم، وظیفه ما به عنوان یک مبلغ دین این است که دستورات دین را که امام حسین (ع) برای زنده نگه داشتن آن قیام کردند به روشنی برای مردم بیان کنیم.
وی با بیان اینکه مطلب باید صریح و متناسب با نیاز مردم باشد، ابراز داشت: باید سخنان ما روشن و قابل درک باشد و برای مردم روشنگری کنیم.
عسکری با طرح این سئوال مبنی بر اینکه فلسفه قیام از نظر مردم چیست، بیان داشت: امام حسین (ع) تمام هستی خود را به میدان آورد تا از حق در برابر باطل دفاع کند.
وی با تأکید بر اینکه قیام امام حسین(ع) اسلام را پس از 1400 سال زنده نگه داشته است، گفت: این امام بزرگوار خانواده و صحابی خود را به میدان آورد تا عظمت این قیام را نشان دهد.
عسکری با بیان اینکه امام حسین (ع) امر به معروف و نهی از منکر را زنده کرد، خاطرنشان کرد: موفقیت این قیام به اندازه‌ای است که اگر مردم جایی ببینند، حکم خدا زمین مانده است به پا می‌خیزند.
عسکری عنوان کرد: ما باید در همه حال و همه جا آماده خدمت باشیم تا مردم را به طور کامل با مسائل دینی آشنا کنیم.
امام جمعه جیرفت با تأکید بر اینکه باید پایه‌های دینی مردم را نسبت به توحید و معاد مستحکم کنیم، اظهار داشت: این ماه فرصت مناسبی است تا به عنوان یک مبلغ دینی به بهترین نحو ممکن از آن بهره گیریم و احکام و مسائل دینی را برای مردم بازگو کنیم.
وی با اشاره به رواج خرافه‌گرایی به ویژه در عزاداری‌های ماه محرم افزود: کنار زدن خرافه‌گرایی و سوق دادن مردم به سمت اصالت‌گرایی از وظایف مبلغان دین است.
عسکری با اشاره به نزدیک شدن به ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مبلغان باید مردم را برای حضور باشکو‌ه‌تر در انتخابات ترغیب و معیارهای انتخاب کاندیدای اصلح را برای آنان بازگو کنند.
وی با تأکید بر برپایی نماز اول وقت گفت: در هر زمان و مکانی نماز اول وقت خوانده شود تا مردم به سمت این مهم بیشتر سوق داده شوند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول