اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بررسی ازدواج مهدوی در ساعت صفر

خبرگزاری فارس: شماره جدید نشریه ساعت صفر به صاحب امتیازی موسسه آینده روشن بشریت (‌پژوهشکده مهدویت) با بررسی موضوع ازدواج مهدوی روانه بازار نشر شد.

بررسی ازدواج مهدوی در ساعت صفر
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از آینده روشن، شماره چهاردهم نشریه فرهنگی، اجتماعی «ساعت صفر» به صاحب امتیازی موسسه آینده روشن بشریت (پژوهشکده مهدویت) از چاپ خارج شد.
خاطرات بازیگران و کارگردانان از سفر حج‌ با عنوان «حج ابراهیمی، حج مهدوی» یکی از مطالبی است که در این شماره نشریه به چاپ رسیده است که به بیان خاطرات سفر حج بازیگرانی همچون مهران رجبی، رضا توکلی، محمد صالح علاء و کارگردانانی همچون علیرضا رئیسیان و حمید بهمنی پرداخته است.
از دیگر مطالبی که در این شماره نشریه ساعت صفر به چشم می‌خورد مطالبی با عناوینی همچون «پرونده ازدواج» گفت‌و‌گویی با حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی درباره ویژگی‌های ازدواج مهدوی، «بوی مهدویت در رادیو معارف» و «تسخیر لانه ظلم و جور» است.
«پرونده ویژه غدیر» همچنین از مطالب این نشریه است که به مناسبت عید سعید غدیر به چاپ رسیده است که حاوی مطالب و گفتارهایی همچون «بازتاب واقعه غدیر در ادبیات فارسی»، «غدیر برگ برنده سینمای ایران» و گفت‌وگویی با نویسنده کتاب «دومین غدیر» است.
در گفت‌وگویی که با حجت‌الاسلام سیدجعفر موسوی‌نسب نویسنده کتاب «دومین غدیر» در پرونده ویژه غدیر نشریه ساعت صفر به چاپ رسیده است می‌خوانیم:
نهم ربیع‌الاول روز تجلی حاکمیت مستضعفان بر جهان و روز نویددهنده شکست و زبونی نمرودیان و فراعنه تاریخ است. روزی است که پیام‌رسان، بهار ظهوری را نوید می‌دهد که گل‌های بهار زندگی همچون عدل، قسط، حجت، عشق، صفا، صمیمیت، گذشت، ایثار، صبر، و مقاومت در آن می‌شکفد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول