اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع امور صنفی توزیعی خدماتی قم:

خلاقیت نتیجه تحریم علیه کشور است

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع امور صنفی توزیعی خدماتی قم گفت: تحریم دشمنان بر کشور نه تنها موجب زیان و ضررهای جبران‌ناپذیر نشده است بلکه فرصت‌هایی را فراهم می‌کند تا نیروهای داخلی دست به خلاقیت بزنند و راه‌های گوناگونی را برای برطرف کردن مشکلات بیابند.

خلاقیت نتیجه تحریم علیه کشور است
غلامرضا تفتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، به برپایی نمایشگاه‌های داخلی در استان قم اشاره و اظهار کرد: در برگزاری نمایشگاه‌ها باید نسبت به داخلی یا بین‌المللی برگزار شدن آن توجه شود.
وی ادامه داد: در صورتی که برگزاری نمایشگاه جنبه بین‌المللی داشته باشد از شرکت‌های تولیدکننده کالا با برند خارجی، دعوت می‌شود در کنار شرکت‌های تولید داخلی در بازار رقابتی عادلانه شرکت کنند.
تفتی اضافه کرد: نمایشگاه‌هایی که با درصد بالا نسبت به نمایش و فروش تولید کالاهای خارجی اهتمام دارند، خدمتی به بازار داخلی نمی‌کنند و در این زمینه باید از شرکت‌هایی که به تولید داخلی در سطح استان یا خارج از استان اهتمام دارند، بیش از گذشته توجه کرد.
رئیس مجمع امور صنفی توزیعی خدماتی قم گفت: نمایشگاه‌ها نباید فضایی برای فروش و عرضه کالا باشد، بلکه باید تبدیل به فضایی شود که تولیدکنندگان توانمندی خود را به نمایش گذارند.
وی با تاکید بر اینکه اگر تولیدکنندگان نتوانند از فرصت‌ به دست‌آمده در فضای نمایشگاه‌های داخلی استفاده کنند، گفت: به روز نشدن و نارضایتی مشتری از جمله مواردی است که عدم توجه به آن موجب ورشکستگی واحدهای تولیدی می‌شود.
تفتی همچنین تاکید کرد: برپایی نمایشگاه‌های داخلی برای تولیدکنندگان فرصتی مغتنم است که بتوانند به نمایش توانمندی‌ها، ‌جلب رضایت مشتری و سنجش سلیقه‌های گوناگون مردم در زمان‌های مختلف بپردازند.
رئیس مجمع امور صنفی توزیعی خدماتی قم در بخش دیگری از سخنان خود به تحریم‌هایی که علیه کشور صورت می‌گیرد اشاره و عنوان کرد: تحریم دشمنان بر کشور نه تنها موجب زیان و ضررهای جبران‌ناپذیر نشده است بلکه فرصت‌هایی را فراهم می‌کند تا نیروهای داخلی دست به خلاقیت بزنند و راه‌های گوناگونی را برای برطرف کردن مشکلات بیابند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول