اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار سمنان:

نگاه جامعه‏محور پلیس، امنیت را در سمنان حاکم کرد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان گفت: پلیس در استان سمنان با برقراری تعامل سازنده با مردم و نگاه جامعه‏محور توانسته امنیت زیادی را در این استان حاکم کند.

نگاه جامعه‏محور پلیس، امنیت را در سمنان حاکم کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علیرضا خلخالی پیش از ظهر امروز در آیین معارفه فرمانده انتظامی جدید استان سمنان که در حسینیه امام خمینی (ره) فرماندهی انتظامی استان سمنان برگزار شد، ضمن قدردانی به خاطر انتخاب میرزایی به عنوان فرمانده انتظامی جدید استان سمنان اظهار داشت: اینکه فرماندهان انتظامی استان سمنان از بین کسانی انتخاب می‏شوند که شناخت کاملی از این استان دارند، واقعا جای تقدیر دارد.
وی ضمن قدردانی از زحمات نصری فرمانده انتظامی سابق استان سمنان افزود: امیدواریم به همان شکلی که در گذشته با نصری فرمانده قبلی ارتباط داشتیم، بتوانیم با میرزایی فرمانده انتظامی جدید استان سمنان نیز چنین رابطه نزدیکی را برقرار کنیم.
معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان ضمن تقدیر از سردار رادان به خاطر حضور در این مراسم ادامه داد: امیدواریم که این رابطه خوب همیشه محفوظ بماند.
خلخالی تصریح کرد: سمنان یکی از امن‏ترین استان‏های کشور است که امنیت واقعی در این استان احساس می‏شود.
وی تاکید کرد: سمنان در حالی به عنوان یکی از امن‏ترین استان‏های کشور مطرح شده که استانی با تعداد زیادی دانشجو، صنعتی و پنجمین استان وسیع کشور است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان اضافه کرد: وجود پلیس جامعه‏محور در استان سمنان و محور بودن مردم در اجرای طرح‏های امنیتی از دلایل امن بودن این استان است.
خلخالی بیان کرد: پلیس در استان سمنان با برقراری تعامل سازنده با مردم و نگاه جامعه‏محور توانسته امنیت زیادی را در این استان حاکم کند.
وی با بیان اینکه مردم از محورهای اساسی در ایجاد امنیت هستند، اظهار داشت: صداقت، درستی و مدیریت خوب نصری فرمانده انتظامی سابق استان سمنان از عوامل بروز این موفقیت‏ها در این استان است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان خاطرنشان کرد: امیدواریم که نیروی انتظامی با ایجاد و تقویت پاسگاه‏ها در استان سمنان به تحقق ماموریت‏های ناجا در این استان کمک کند.
در این مراسم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان، امام جمعه موقت سمنان و تعدادی از مسئولان استان سمنان حضور داشتند.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول