اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزنه‌بردار اصفهانی:

در مسابقات باشگاهی آسیا رکورد شکنی می‌کنم

خبرگزاری فارس: وزنه‌بردار اصفهانی گفت: در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا با رکوردشکنی، شایستگی‌های خود را به کادر فنی تیم ملی نشان می‌دهم.

در مسابقات باشگاهی آسیا رکورد شکنی می‌کنم
سهراب مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: به دلیل اینکه کسی را ندارم از حقم دفاع کند از تیم ملی دور شده‌ام.
وی ادامه داد: با وجودی که رکوردهای خوبی را توانسته‌ام به ثبت برسانم اما کادر فنی تیم ملی نظری روی من ندارد؛ در اصفهان نیز مسئولان از من حمایت نمی‌کنند.
وزنه‌بردار اصفهانی با اشاره به اختلافاتی که مدتی قبل بین وی و کادر فنی تیم ملی به وجود آمد، بیان داشت: مدیرکل تربیت بدنی خوب صحبت می‌کند، اما نوبت به عمل کردن که می‌رسد حمایتی از من نمی‌کنند.
وی ادامه داد: دلیلی برای عذرخواهی از کادر فنی تیم ملی‌ نمی‌بینم زیرا کاری نکرده‌ام که بابت آن از کسی معذرت‌خواهی کنم.
به گزارش فارس، تیم‌ ملی حفاری به عنوان قهرمان فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر وزنه‌برداری باشگاه‌های کشور برای حضور در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا که به میزبانی تاشکند برگزار می‌شود، به ازبکستان می‌رود.
در ترکیب این تیم دو وزنه‌بردار اصفهانی به نام‌های رسول تقیان وزن 77 کیلوگرم و سهراب مرادی در 85 کیلوگرم در ترکیب این تیم حضور دارند.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول