اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران:

گنجه‌های کتاب تا پایان آذر به روی ادارات باز شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اشاره به راه‌اندازی گنجه‌های کتاب در ادارات و نهادهای این استان، گفت:‌ این طرح باید تا پایان نیمه دوم آذر در دستگاه‌های اجرایی مازندران به اجرا درآید.

گنجه‌های کتاب تا پایان آذر به روی ادارات باز شود
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری هادی ابراهیمی پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه تحول اجتماعی در استانداری مازندران اظهار داشت: برنامه‌های طرح تحول اجتماعی در این استان با سرعت پیگیری می‌شود.
وی اضافه کرد: یکی از طرح‌های تحول اجتماعی که در استانداری مازندران پیگیری می‌شود، ارتقای فرهنگ کتابخوانی در شبکه حمل و نقل استان است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اشاره به اینکه راه‌اندازی گنجه‌های کتاب باید در ادارات و نهادهای استان مازندران در دستور کار قرار گیرد، خاطرنشان کرد: باید این طرح تا پایان نیمه دوم آذر در دستگاه‌های اجرایی استان به اجرا درآید.
وی با تاکید بر اینکه احیای مکتب‌خانه‌های قرآنی و شبکه تبلیغی مدارس باید در استان اجرایی شود، ابراز داشت: این طرح در مدارس مازندران در حال اجرا شدن است.
ابراهیمی با اعلام اینکه دولت بر انجام کارهای فرهنگی تاکید ویژه دارد، گفت: حال و هوای دولت با وجود سمپاشی‌هایی که بر علیه دولت از داخل و خارج صورت می‌گیرد، انجام کارهای فرهنگی و ارزشی است. 
وی با اشاره به اینکه دولت فرامین ارزشی را پیگیری می‌کند، بیان داشت: نمونه این فرامین توجه به مسائل فرهنگی است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با بیان اینکه هیچ جریانی برای انجام کارهای فرهنگی در کشور اثرگذارتر از روحانیت نیست، خاطرنشان کرد: برای اجرای فعالیت‌های دینی و قرآنی راهی به غیر از توجه به این بخش وجود ندارد. 
وی با اشاره به فرارسیدن ماه محرم، از تشکیل ستاد گرامیداشت ماه محرم خبر داد و ابراز داشت: باید نمادسازی ماه محرم در شهرهای مازندران پیگیری شود. 
ابراهیمی با بیان اینکه باید انجام کارهای فرهنگی مهم‌تر از کارهای عمرانی باشد، گفت: اگر انجام کارهای عمرانی براساس پیوست فرهنگی نباشد ارزش و اثرگذاری آن از بین می‌رود.
وی با اعلام اینکه طرح تحول اجتماعی در کشور با محوریت رئیس جمهور پیگیری می‌شود، تصریح کرد: در استان نیز مدیران باید اهتمام ویژه‌ای در این بخش داشته باشند. 
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با انتقاد از عدم همکاری بعضی از مدیران دستگاه‌های اجرایی در زمینه انجام فعالیت‌های فرهنگی، خاطرنشان کرد: در برخی جلسات دیده می‌شود بعضی از مدیران از موضوع جلسه آگاهی ندارند و یا حتی یک دقیقه برای انجام کارهای فرهنگی وقت نمی‌گذارند که باید در این زمینه تغییراتی اعمال شود.
ابراهیمی در پایان گفت: در مورد کم کاری در این زمینه کسی را تهدید نمی‌کنم اما وقتی رئیس جمهور برای انجام کارهای فرهنگی وقت می‌گذارد یک مدیری که در این سیستم کار می‌کند باید با تاسی از رئیس اجرایی کشور، در این زمینه تلاش بیشتری کند.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول