اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت الاسلام والمسلمین آقا‌تهرانی:

برخی می‌خواهند از غفلت مردم سوء استفاده کنند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران در مجلس‌ گفت: برخی با بصیرت‌افزایی جامعه مخالف هستند و می‌خواهند با سوء ‌استفاده از غفلت مردم به اهداف و منافع شخصی و گروهی خود دست یابند.

برخی می‌خواهند از غفلت مردم سوء استفاده کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از مرکز خبر حوزه، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی آقا‌تهرانی در هیئت فاطمیون قم با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ بصیرت‌افزایی در جامعه اسلامی اظهار کرد: کسانی مخالف با بصیرت‌افزایی جامعه مخالف هستند که می‌خواهند از غفلت مردم سوء استفاده کرده و به اهداف و منافع شخصی و گروهی خود دست یابند.
وی ادامه داد: همه مردم اعم از روحانیون و مبلغین، دانشگاهیان و نخبگان و دیگر اقشار در عرصه بصیرت‌افزایی مسئولیت دارند، به این معنی که هر کدام به سهم و توان خود باید از طریق ابزارها و شیوه‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در این عرصه گام بردارند.
عضو هیئت علمی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) همچنین در ادامه با اشاره به اینکه تجلی اطاعت از خداوند متعال، اطاعت از رسول اکرم (ص) است، گفت: تجلی اطاعت از پیغمبر(ص)، اطاعت از امام معصوم (ع) و تجلی اطاعت از امام معصوم (ع) اطاعت از ولی فقیه است.
وی افزود: در زمانه ما کسی که می‌خواهد حقیقتا مطیع صاحب الزمان (عج) باشد، باید از ولی فقیه اطاعت کند.
حجت‌الاسلام والمسلمین آقا تهرانی همچنین با اشاره به حدیث نبوی «ان الحسین مصباح الهدی و سفینة النجاه»، تاکید کرد: امروز وظیفه ما شیعیان به تبعیت از امام شهیدمان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، تشخیص و عمل به وظیفه برای جلب رضایت خداوند متعال است.
وی خاطرنشان کرد: برای انجام وظیفه در مقابل افراد دیگر باید بر احساسات و عواطف غلبه کرد و با در اختیار گرفتن عوامل تاثیرگذار، در هر شرایطی تسلیم اوامر الهی باشیم.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول