اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ستاد امر به معروف و نهی از منکر کاشان:

بی‌بصیرتی مهم‌ترین منکر عرصه سیاست است

خبرگزاری فارس: معاون ستاد امر به معروف و نهی از منکر کاشان گفت: بی‌بصیرتی مهم‌ترین منکر امروز عرصه سیاست است.

بی‌بصیرتی مهم‌ترین منکر عرصه سیاست است
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، محمد رضوان‌نژاد صبح امروز در آئین نواختن زنگ امر به معروف و نهی از منکر در دبیرستان مرحوم کتابچی کاشان با اشاره به وجود دو منکر اخلاقی و سیاسی در جامعه امروز اظهار داشت: در منکر اخلاقی، دشمن برای انحراف جوانان ایران اسلامی با استفاده از تکنولوژی و فناوری جدید وارد عرصه نبرد با جمهوری اسلامی شده است.
وی استفاده از تکنولوژی و فناوری اینترنت و امواج ماهواره‌ای و رسوخ آن در عمق خانواده‌ها را به عنوان یکی از مهم‌ترین تهدیدات دشمن برای به انحراف کشیدن جوانان‌ نام برد و گفت: امروز فعالیت بیش از 400 سایت  مستهجن نشان‌ دهنده جنگ تمام عیار دشمن در فضای مجازی برای انحراف کشاندن نسل جوان ایران اسلامی است.
رضوان‌نژاد با تأکید بر استفاده مطلوب از اینترنت برای دستیابی به علوم و فنون جدید دنیا، خطرات آن را نیز گوشزد کرد و عنوان داشت: در استفاده از فضای مجازی برای جوانان اولین اشتباه مساوی با آخرین اشتباه آنان است.
معاون ادارات و کارخانجات ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کاشان در ادامه بی‌بصیرتی را نیز مهم‌ترین منکر سیاسی دانست که جامعه را به شدت تهدید می‌کند.
رضوان‌نژاد ادامه داد: اوج بصیرت و وفا را می‌توان در فرهنگ کربلا و قمر بنی هاشم دید که با وجود پیشنهاد تمامی مدارج و پست‌های دنیایی و عرضه امان‌نامه به او دست رد بر سینه دشمن زد و با امام حسین (ع) و ولایت بود تا به شهادت رسید.
به گفته وی امروز نیز در زمان غیبت امام عصر(عج) و در زمانی که توطئه‌های دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب اسلامی به اوج خود رسیده است با ولی فقیه بودن و با ولایت ماندن نیاز به بصیرت دارد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان کاشان نیز در این آئین فلسفه قیام عاشورا و کربلا و نهضت امام حسین (ع) را بر اساس احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه قلمداد کرد.
حسین حنطه‌ای افزود: امر به معروف و نهی از منکر در هیچ زمان و مکانی و از هیچ فردی ساقط نیست و در صورت بی‌توجهی به این دو فریضه الهی جامعه به سوی سقوط می‌رود.
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، مراسم زنگ هفته امر به معروف و نهی از منکر صبح امروز همزمان با اولین روز ماه محرم و آغاز هفته امر به معروف و نهی از منکر با حضور مسئولان آموزش و پرورش و اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کاشان در دبیرستان مرحوم کتابچی این شهرستان برگزار شد.   
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول