اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای ‌شهر ساری خبر داد:

حضور شورای شهر ساری در جلسه با هیئت دولت در مازندران

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر ساری دیدار استاندار، فرماندار و جمعی از مدیران و معاونان را با نماینده ولی فقیه به فال نیک گرفت و گفت: نماینده ولی فقیه در مازندران در جلسه اخیر نوید داد تا شورای شهر ساری در جلسه با رئیس جمهور حضور داشته باشد.

حضور شورای شهر ساری در جلسه با هیئت دولت در مازندران
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری فرامرز نقیبی شامگاه یکشنبه در سیصد و هشتاد و پنجمین صحن علنی شورای شهر ساری با بیان اینکه مرمت و بازسازی معابر باید در اولویت فعالیت‌های شهرداری ساری قرار گیرد، اظهار کرد: امسال شهرداری ساری به فعالیت‌های روبنایی عمرانی و اتمام پروژه‌های باقی‌مانده در شهر بپردازد، پروژه‌ای جدید تعریف نمی‌کنیم.
وی تصریح کرد: مناطق سه‌گانه شهرداری ساری در خدمات‌رسانی همدیگر را پوشش دهند.
نقیبی با تاکید بر اینکه شهرداری باید به وعده خود مبنی بر عدم صدور مجوز حفاری جدی باشد، تصریح کرد: شهرداری باید روی این تصمیم خود پافشاری کند چون با توجه به شرایط زمانی و مقتضیات جوی اگر حفاری صورت گیرد ترمیم آن دشوار و موجب نارضایتی شهروندان می‌شود.
وی افزود: به مناسبت فرارسیدن ماه محرم و مراسم‌های عزاداری که در سطح شهر انجام می‌شود سازمان عمران شهرداری به ترمیم کنده‌کاری‌های شهر بپردازد.
نقیبی دیدار استاندار، فرماندار و جمعی از مدیران و معاونان را با نماینده ولی فقیه به فال نیک گرفت و گفت: نماینده ولی فقیه در جلسه اخیر قول داد تا شورای شهر ساری در جلسه با رئیس جمهور حضور داشته باشد.
وی با بیان اینکه نماینده ولی فقیه در مازندران پیگیر وضعیت پروژه کمربندی شمالی هستند، خاطرنشان کرد: آیت‌الله طبرسی درخواست کردند به‌صورت ماهانه گزارش وضعیت مصوبات دولت به اطلاع ایشان برسد تا اگر موردی نیاز به پیگیری و حمایت ایشان داشت، مساعدت کنند.
رئیس شورای اسلامی شهر ساری عنوان کرد: با وقفه‌ای که در سفر دولت به مازندران پیش آمده است فرصتی است تا یک جلسه هماهنگی بین شهرداری و شورا با فرمانداری برگزار شود و مصوبات اجرا نشده برای شورا به درستی تبیین شود.
وی خاطرنشان کرد: در سفر چهارم دولت هیچ مصوبه‌ جدیدی نداریم، بیشتر برای رسیدگی به روند اجرای مصوبات قبلی و حمایت اعتباری از آنها تلاش می‌کنیم.
نقیبی درباره اعتبارات کمربندی در دست اجرای شمالی اظهار کرد: وزارت کشور برای ارائه 4 میلیارد تومان اعتبار از شهرداری سند خواست و بخشی از اسناد آماده و به وزارت کشور ارسال شد و با ارسال بقیه اسناد و دریافت این اعتبار امیدواریم پروژه مذکور تا پایان سال اجرایی شود.
وی در بخش دیگری از سخنانش با انتقاد از عملکرد شهرداری‌های مناطق سه‌گانه مرکز مازندران، عنوان کرد: شهرداری‌های مناطق به دلیل بی‌برنامگی و عدم هماهنگی با شهرداری مرکزی عملکرد خوبی ندارند.
نقیبی گفت: پشیمانم که چرا برای ایجاد شهرداری منطقه سه که در جنوب شهر ساری واقع شده است گام برداشتیم.
رئیس شورای شهر ساری بیان کرد: سازمان عمران توان تولید کافی آسفالت را دارد و شهرداری‌های مناطق باید قدرت مصرف آن در حوزه فعالیت خود را افزایش دهند.
نقیبی اظهار کرد: سازمان عمران در شرایط مساعد جوی قادر به تولید بالایی از آسفالت است ولی مناطق توان مصرف آن را ندارند در حالیکه بسیاری از مناطق  نیاز به آسفالت و ترمیم کنده‌کاری دارد.
رئیس شورای اسلامی شهر ساری با بیان اینکه شهرداری در مورد عدم برگزاری کمیسیون ماده 77 باید توضیح دهد، گفت: کمیسیون ماده 77 به دلایل نامعلومی برگزار نمی‌شود و تعدادی از پرونده‌ها در پوشه‌های شهرداری خاک می‌خورند و این موارد موجب می‌شود که شهرداری به بودجه‌ای که برای سال جاری خود بسته است دست نیابد.
وی با بیان اینکه برخی از حاضران در جلسه شورای شهر شاکی هستند که هر هفته صحبت‌های تکراری زده می‌شود و به سرانجام نمی‌رسیم، افزود: شهرداری ساری به تعهدات خود عمل کند و شورای شهر هر هفته برای رفع کاستی‌های شهر ساری به موضوع‌های جدید بپردازد و پیگیر مصوبات شورا باشد.
نقیبی با تاکید بر اینکه جرایم کسری پارکینگ‌ها از سوی شهرداری باید برای ایجاد پارکینگ‌های طبقاتی هزینه شود، عنوان کرد: شهرداری برای اصلاح معابر هزینه‌های زیادی را متقبل شده است ولی هزینه کسری پارکینگ‌ها باید در سر جای خود استفاده شود.
وی ادامه داد: نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی نیز معتقد است که وظیفه شهرداری ارائه خدمات اولیه به شهروندان است، وظیفه ندارد کمربندی بسازد.
رئیس شورای اسلامی شهر ساری تجلیل از بسیجیان را از وظایف شورای شهر دانست و اضافه کرد: بسیج بعد از سه دهه پیروزی انقلاب اسلامی همچنان فعال  است و با دامنه وسیع فعالیت‌های خود در همه حوزه‌ها توانسته جایگاه نظام جمهوری اسلامی را در جهان تثبیت کند.
در این جلسه از فرمانده سپاه ساری و و فرماندهان پایگاه بسیج مرکز استان مازندران تجلیل شد.
انتهای پیام/ج10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول