اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در روز عید غدیر خم؛

آتش‌نشانان افتخارآفرین پارس جنوبی تقدیر شدند

خبرگزاری فارس: آتش‌نشانان پارس جنوبی به دنبال کسب نایب‌قهرمانی آتش‌نشانان کشور مورد تقدیر قرار گرفتند.

آتش‌نشانان افتخارآفرین پارس جنوبی تقدیر شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، مدیر پالایشگاه پنجم پارس جنوبی در آیین تجلیل از آتش‌نشانان افتخارآفرین مجتمع گازی پارس جنوبی اظهار داشت: آتش‌نشانان باید در شجاعت و جوانمردی به حضرت علی (ع) تاسی کنند.
هادی فرهنگ با تبریک عید سعید غدیر خم به دو ویژگی مولای متقیان حضرت علی (ع) که تناسب بیشتری با حرفه آتش‌نشانی دارد اشاره کرد و افزود: نخستین ویژگی حضرت علی (ع) شجاعت و مردانگی ایشان است؛ آن حضرت اسطوره و نمونه شجاعت و رشادت هستند و اصلا پوشیدن لباس آتش‌نشانی یعنی شجاعت و کسی که لباس آتش‌نشانی می‌پوشد قطعا انسان رشیدی است.
وی در ادامه با اشاره به دومین ویژگی حضرت علی (ع) خاطرنشان کرد: یکی دیگر از سجایای آن حضرت جوانمردی و بزرگواری ایشان است؛ آن حضرت تاکید بر گمنام و ناشناس بودن دارد و آتش‌نشان‌ها سربازان گمنام عرصه صنعت نفت هستند.
مدیر پالایشگاه پنجم با بیان اینکه مجموعه پارس جنوبی به همه شماها افتخار می‌کند عنوان داشت: شما آتش‌نشانان علاوه بر شهامت، شجاعت و جوانمردی، مهارت و قابلیت خود را در المپیاد آتش‌نشانان ثابت کردید و ان‌شاالله این مسیر را ادامه دهید و سال آینده به مقام قهرمانی دست یابید.
امام جماعت پارس جنوبی نیز ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید غدیر خم گفت: عید غدیر تداوم خط رسالت است. 
حجت‌الاسلام محمد مدیری با اشاره به جایگاه بسیار والای عید غدیر بیان داشت: طبق فرموده پیامبر اکرم (ص)، عید غدیر یکی از بزرگترین اعیاد مسلمانان است.
رئیس ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی نیز در این مراسم یادآور شد: ما این نایب قهرمانی را قهرمانی می‌شناسیم چرا که ایمنی و آتش‌نشانی این پالایشگاه سرآمد دیگر پالایشگاه‌هاست و همکاران ما در این واحد به شاخص‌های خوبی دست یافته‌اند.
محمد نجومی با اشاره به کسب مقام نایب قهرمانی توسط ایمنی و آتش‌نشانی پالایشگاه پنجم گفت: همکاران ما در واحد آتش‌نشانی زحمات بسیار زیادی متحمل شدند و من خود از نزدیک شاهد زحمات همکاران بودم.
عطاالله قاسمی رئیس ایمنی و آتش‌نشانی پالایشگاه پنجم نیز در این مراسم گزارشی از مسابقات آتش‌نشانان شرکت‌های پالایشی گاز در مشهد ارائه کرد.
در این مراسم از مسئولین و اعضای تیم آتش‌نشانی پالایشگاه پنجم با اهداء لوح و هدایایی تقدیر بعمل آمد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول