اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر منابع انسانی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی:

ساماندهی نیروی انسانی پارس جنوبی شتاب گرفته است

خبرگزاری فارس: مدیر منابع انسانی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی گفت: ساماندهی نیروی انسانی در راستای توسعه میدان گازی پارس جنوبی، شتاب گرفته است.

ساماندهی نیروی انسانی پارس جنوبی شتاب گرفته است
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، محمد نوروزی‌فرد عصر امروز در نشست بررسی مشکلات پارس کنگان اظهار داشت: کنگان از شهرستان‌های مهم در استان و کشور است و استقرار فازهای مختلف و شرکت‌های بزرگ نفت و گاز در این شهرستان نشان دهنده جایگاه کنگان است.
وی افزود: منطقه ویژه همکاری نزدیکی با محیط پیرامونی دارد و همواره در راستای تقویت شهرستان کنگان با مدیران ارشد استان بوشهر و شهرستان کنگان تعامل و همکاری داریم.
مدیر منابع انسانی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی با تاکید بر اهمیت و جایگاه نیروی انسانی در پارس جنوبی از ساماندهی وضعیت نیروی انسانی شاغل در منطقه پارس کنگان خبر داد و خاطرنشان کرد: از همه توان و ظرفیت خود برای رشد و تعالی پارس کنگان استفاده می‌کنیم.
نوروزی‌فرد تصریح کرد: ارتقای وضعیت منابع انسانی از ضرورت‌های توسعه صنعت نفت است و این مهم در حوزه عملیاتی پارس جنوبی که خط مقدم جبهه اقتصادی کشور است باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
وی اضافه کرد: با توجه به اهمیت منطقه پارس کنگان به دلیل شتاب اجرای عملیات ساخت فازهای جدید پارس جنوبی، سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با رویکرد ساماندهی نیروی انسانی خبره و مورد نیاز توسعه زیرساخت‌های این فازها، با استفاده از مهندسی نوین ساختار منابع انسانی، تحقق این مهم را در اولویت قرار داده است.
نوروزی‌فرد یادآور شد: سفر مقام معظم رهبری به عسلویه در ابتدای سال جاری ره‌آورد بسیار چشمگیری برای صنعت نفت داشت و پیرو منویات معظم‌له، دستور وزیر نفت و تاکیدهای مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس، ساماندهی نیروی انسانی در راستای توسعه میدان گازی پارس جنوبی، شتاب گرفته است.
مدیر منابع انسانی منطقه ویژه پارس با اشاره به پروژه‌ها و طرح‌های زیربنایی و زیرساختی منطقه پارس کنگان افزود: مدیرعامل منطقه ویژه پارس بر راهبری و ساماندهی وضعیت نیروی انسانی این حوزه عملیاتی تاکید دارند و نشست امروز در این راستا و به منظور بررسی و رفع مشکلات منابع انسانی این منطقه برگزار شده است و تا دریافت نتایج مثبت ادامه خواهد داشت.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول