اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر طرح‌های مهندسی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی خبر داد:

اتصال جاده‌های پیرامونی پارس جنوبی به اتوبان کشوری

خبرگزاری فارس: مدیر طرح‌های مهندسی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی از اتصال جاده‌های پیرامونی و داخلی هشت فاز جدید پارس جنوبی به اتوبان کشوری خبر داد.

اتصال جاده‌های پیرامونی پارس جنوبی به اتوبان کشوری
به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، حمیدرضا مسعودی بعد از ظهر امروز در نشست بررسی طرح‌های توسعه‌ای سایت 2 منطقه ویژه اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های موجود در پارس جنوبی از مهم‌ترین اولویت‌های این منطقه است و منطقه ویژه اهتمام جدی در این عرصه دارد.
وی افزود: توسعه جاده‌های پیرامونی پارس جنوبی و بهبود وضعیت حمل و نقل از برنامه‌های این سازمان در نیمه دوم امسال است.
مدیر طرح‌های مهندسی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از احداث و اتصال جاده‌های پیرامونی و داخلی هشت فاز جدید پارس جنوبی به اتوبان کشوری خبر داد و خاطرنشان کرد: برای انجام این پروژه مهم 200 میلیارد ریال اعتبار برآورد شده است.
مسعودی تصریح کرد: مطالعات و طراحی مهندسی این پروژه مهم پایان یافته و تشریفات مناقصه برای اجرای پروژه احداث جاده‌های داخلی و پیرامونی فازهای 11، 12، 14، 19 و ایران ال.ان.جی در محدوده سایت صنعتی تمبک و فازهای 13، 22 تا 24 در محدوده سایت صنعتی اختر، در حال انجام است.
وی اضافه کرد: سایت تمبک یکی از سایت‌های مهم صنعتی منطقه ویژه پارس است که از شرق سایت «برکه چوپان» تا سایت صنعتی اختر ادامه دارد که به ترتیب فازهای 11، 19، 12 و 14 و اراضی نیروگاه، کمپ کارگری و تجهیز کارگاه برخی فازها در آن واقع شده است.
مسعودی ادامه داد: سایت صنعتی اختر نیز از شرق سایت صنعتی تمبک و شمال «تپه آنتن» تا محدوده بندر طاهری ادامه دارد و فازهای صنعتی 13، 22، 23 و 24 در این محدوده واقع شده است.
مدیر طرح‌های مهندسی منطقه ویژه پارس با اشاره به روند اجرای این پروژه مهم یادآور شد: جاده داخلی سایت صنعتی تمبک که ارتباط فازهای جدید پارس جنوبی با اراضی نیروگاه برق، کمپ‌های مسکونی و در نهایت اتوبان کشوری برقرار می‌کند به طول 17 کیلومتر احداث خواهد شد.
مسعودی گفت: جاده داخلی سایت صنعتی اختر نیز که ارتباط فازهای باقیمانده پارس جنوبی با اتوبان سراسری را برقرار می‌کند به طول شش کیلومتر احداث می‌شود.
وی اذعان داشت: برای ساخت و تکمیل این پروژه تمامی استانداردهای راه و ترابری با نصب گاردریل، تابلوهای ترافیکی، نرده جان‌پناه و پوشش فلزی درز انبساط پل‌ها، رعایت شده است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول