اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور اقشار مختلف مردم؛

یادواره شهدای شهرکرد برگزار شد

خبرگزاری فارس: همزمان با آخرین روز از هفته بسیج یادواره شهدای گلگون کفن پایگاه مقاومت امام حسن(ع) شهرکرد با حضور خانواده معظم شهدا، ایثارگران، بسیجیان و اقشار مختلف در شهرکرد برگزار شد.

یادواره شهدای شهرکرد برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، امام جمعه شمیرانات عصر امروز در این مراسم یاد و نام شهدا را موجب آرامش روح و روان انسان دانست و گفت: تحقیق و تفحص در وصیت‌نامه شهدا و زندگینامه آنها موجب آسایش و آرامش و هدایت انسان در صراط مستقیم می‌شود.
حجت‌الاسلام محسن دعاگو جایگاه شهدا نزد خداوند را بسیار عالی دانست و افزود: جوانان رزمنده ایران اسلامی صادقانه و بهترین سرمایه خود که همان جان آدمی است را تقدیم اسلام، دین و ارزش‌های اسلامی کردند، آنان هدفشان در زنده کردن دین مبین اسلام، اطاعت از ولایت فقیه و مبارزه با استکبار جهانی بود.
وی شهدا را زنده و ناظر اعمال و کردار انسان‎ها دانست و گفت: وظیفه کنونی ما زنده کردن فرضیه مهم امر به معروف و نهی از منکر و مقابله با تهاجم فرهنگی استکبارجهانی است که اگر در این امر کوتاهی کنیم روز قیامت مورد بازخواست شهدا قرار می‌گیریم.
دعاگو با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی مدیون بسیج و سرچشمه گرفته شده از بسیج است، افزود: بسیجی واقعی کسی است که در میدان نبرد وجود خود را فدای ولایت و رهبری کند.
امام جمعه شمیرانات با اشاره به در پیش بودن ماه محرم، بیان داشت: برای بهتر برگزار شدن مراسم عزاداری در این ماه مصوباتی خواهیم داشت.
وی تصریح کرد: از فضایل و برکات این ماه عظیم استفاده کامل کنیم در بحث مداحان و هیئت‌های مذهبی باید نظارت لازم صورت گیرد تا مداحانی با معلومات کافی دراین زمینه را داشته باشند.
دعاگو خاطر‌نشان کرد: مداحان باید مردم را به سمت اهل‌بیت(ع) سوق دهند و اگر در این آیین برای عزاداری امام حسین(ع) سینه می‌زنند با‌ید عزاداری آن‌ها با بصیرت و بینش لازم باشد.
مدیحه سرایی یکی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع)، پخش گوشه‌ای از رشادت‎های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس و قرائت سرود و خاطره از جمله برنامه‎های این مراسم بود.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول