اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پایگاه بسیج جواد الائمه (ع) افتتاح شد

خبرگزاری فارس: پایگاه مقاومت جوادالائمه (ع) حوزه مقاومت حضرت رسول (ص) با حضور فرمانده ناحیه مقاومت حضرت عبدالعظیم (ع) و جمعی از مسئولان شهرستان ری در مجتمع مسکونی ارکیده شهرری افتتاح شد.

پایگاه بسیج جواد الائمه (ع) افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ساعاتی پیش پایگاه مقاومت جوادالائمه (ع) حوزه مقاومت حضرت رسول (ص) با حضور فرمانده ناحیه مقاومت حضرت عبدالعظیم (ع) و جمعی از مسئولان شهرستان ری در مجتمع مسکونی ارکید شهرری افتتاح شد.
فرمانده پایگاه جوادالائمه طی سخنانی در این مراسم با اشاره به اینکه فرهنگ بسیج برگرفته از فرهنگ عاشوراست، گفت: پیوند بین فرهنگ بسیج و عاشورا بسیار مبارک بوده و فرهنگ بسیج برگرفته از فرهنگ عاشوراست.
علی کیهانیان افزود: ‌ آنچه که امروز دنیا را به خیزش واداشته و بیداری اسلامی را به وجود آورده تفکر و فرهنگ بسیجی است.
وی تاکید کرد:  تقارن هفته بسیج با ایام عزاداری ماه محرم بیانگر این حقیقت است که امام بزرگوار با الهام از نهضت عظیم عاشورا این نهاد انقلابی و بنیان مستحکم را بنا نهاد تا در تمام دوره‌ها و ادوار پاسخگوی نیازهای واقعی و حقیقی باشد.
فرمانده پایگاه جواد الائمه در ادامه خاطرنشان کرد: فرهنگ بسیجی برگرفته از فرهنگ عظیم عاشورا است که در آن عزت و آزادگی موج می‌زند.
کیهانیان یکی از برجستگی‌های بسیجیان را ولایت‌پذیری و پایبند بودن آنها به ارزش‌های اسلامی و دینی برشمرد و تاکید کرد: بنیان مستحکم بسیج تداوم‌بخش نهضت عاشوراست که در آن می‌توان پاسداری از ارزش‌های اسلامی، دینی و معنوی را که زمینه حریت و آزادیخواهی ملت‌ها را شکل داده، مشاهده کرد.
فرمانده پایگاه جوادالائمه (ع) بیان داشت: امروزه ما هر چه داریم به برکت خون شهدا به دست آمده است و آرامش فعلی نتیجه جانفشانی و از جانگذشتگی رزمندگان است.
وی در ادامه بیان داشت: بسیج امروزه با گام‌هایی کوبنده‌تر از همیشه مقابل دشمنان ایستاده است به طوری که بصیرت و آگاهی بسیجیان امروز بسیار بیشتر از اوایل انقلاب است و ملت‌های جهان نمونه‌ای از بصیرت و آمادگی ملت ما را در رزمایش اخیر بسیجیان دیدند.
کیهانیان عنوان کرد: اگر در سال‌های به وقوع پیوستن جنگ تحمیلی جوانان با احساس مسوولیت و فرمان‌پذیری از بنیانگذار کبیر انقلاب به دفاع جانانه از حریم کشور و آرمان‌های انقلاب اسلامی مبادرت نمی‌کردند و از بخشیدن جان شیرین خود کوتاهی می‌کردند ما این آرامش و استقلال فعلی را نداشتیم.
فرمانده پایگاه جوادالائمه اظهار داشت: اگر امروز دشمنان بیش از هر زمانی با خیزش‌های مردمی مقابله می‌کنند به خاطر همین فرهنگ هست که نهادینه شده و به صورت یک درخت تناور درآمده است.
وی با بیان اینکه اگر فرهنگ بسیج از بین برود دشمنان امروز مدافعان ایران غیربسیجی می‌شوند، افزود: تا زمانی که فرهنگ بسیجی در کشور ما حاکم باشد دشمنی‌های دشمنان قسم خورده ادامه خواهد داشت.
کیهانیان ادامه داد: دشمنان اسلام می‌خواهند که ما تفکر بسیجی را کنار گذاشته و عملی را انجام بدهیم که تفکر بسیجی در آن نباشد و آنچه که امروز موجب افتخار و عزت ماست و ارزش‌هایی که داریم ثمره خون شهدای بسیجی است.
فرمانده پایگاه جوادالائمه در پایان با بیان اینکه در هر عرصه‌ای که بسیج وارد شده ما بهترین عملکرد و دستاور را داشته‌ایم، تصریح کرد: با تفکر بسیجی جلوی خیلی از بحران‌ها و حرکات تخریبی در استان گرفته شده است و در هشت سال دفاع مقدس تا زمانی که بسیج ورود پیدا نکرد عملیات ما موفق نبود ولی با حضور مردم در قالب بسیج در صحنه ما فتح‌الفتوح آفریدیم.
‌‌انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول