اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناوتیپ دریایی استان بوشهر:

تبلیغات دشمنان بر علیه بسیج نشانه استیصال آنها است

خبرگزاری فارس: فرمانده ناوتیپ دریایی استان بوشهر گفت: تبلیغات دشمنان بر علیه بسیج در واقع نشانه استیصال آنها است.

تبلیغات دشمنان بر علیه بسیج نشانه استیصال آنها است
به گزارش خبرگزاری فارس از جم، محمد صابر بعد از ظهر امروز در نخستین یادواره شهید اسدالله بهادری در روستای گندمزار جم اظهار داشت: بسیج و سپاه از ابتدای انقلاب در راستای اقتدار و عزت کشور مشارکت داشته‌اند و هر روز بر عزت بسیج افزوده شده است.
وی افزود: دشمنان از قدرت بسیج و سپاه آگاه هستند و تبلیغات دشمنان بر علیه بسیج در واقع نشانه استیصال آنها است.
فرمانده ناوتیپ دریایی استان بوشهر خاطرنشان کرد: متوسل شدن دشمن به دسیسه‌های مختلف برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی نشان از زبونی آنان است و به فضل خدا هر روز شاهد موفقیت بیشتر ایران اسلامی در عرصه‌های بین‌المللی هستیم. 
صابر اضافه کرد: با وجود توطئه‌های دشمنان، بیداری اسلامی روز به روز مناطق وسیعی از دنیا را فرا می‌گیرد و امیدواریم زمینه‌ساز ظهور حضرت حجت (عج) باشد.
وی اذعان داشت: رمز موفقیت بسیج و بسیجی حرکت در مسیر ولایت و ولایت‌مداری است و بسیجیان همواره از ولایت فقیه تبعیت می‌کنند.
صابر با اشاره به ماه محرم نیز گفت: ماه محرم فرصت خوبی است تا همگان از سرچشمه فیاض مناقب اهل بیت (ع) بهره‌مند شوند و با تقویت بنیه دینی خود راه رستگاری را پیشه کنند و تا ابد نام و یادشان در قلب‌ها جاودانه بماند.
فرمانده ناحیه سپاه جم نیز در این مراسم گفت: شهدا در موفقیت ایران اسلامی نقشی بی‌نظیر داشته‌اند و برگزاری یادواره شهدا از برنامه‌های مستمر سپاه است.
احمد رئیسی ادامه داد: برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تقویت بنیه فرهنگی در جامعه برگزاری یادواره شهدا ضروری است و همه مسئولان باید همکاری کنند.
وی یادآور شد: امروز بسیج و سپاه آماده دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های اسلامی هستند و با افتخار در مسیر رهبری حرکت خواهیم کرد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول