اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی سمنان:

داشتن بسیج ایران آرزوی کشورهای دیگر است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: امروز سایر کشورها آرزو دارند تا شبکه اجتماعی مثل بسیج را در کشورشان ایجاد کند.

داشتن بسیج ایران آرزوی کشورهای دیگر است
به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حجت‏الاسلام علی شکری عصر امروز در دومین نشست مطبوعاتی خود با حضور نمایندگان اصحاب رسانه استان سمنان در سالن جلسات این اداره کل در شاهرود به مناسبت پنجم آذر، سالروز تاسیس بسیج مستضعفان به فرمان امام خمینی(ره) افزود: این از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی است که توانسته چنین شبکه اجتماعی را در سطح اجتماع ایجاد و همه اقشار مردم در آن عضویت داشته باشند.
وی تصریح کرد: بسیج در طول چند دهه بعد از انقلاب اسلامی، خدمات زیادی را به نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده و حضور آن در دفاع مقدس و عرصه‏های اجتماعی خصوصا در فتنه 88 آشکار است.
شکری در بخش دیگری با اشاره به آغاز محرم و ایام سوگواری شهادت امام حسین (ع) و یاران با وفایش افزود: تمام استان سمنان سیاه پوش و عطرآگین به نام حسین (ع) و اصحابش شده است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با تاکید بر برگزاری عزاداری شهادت امام حسین (ع) در هیئت‏های مذهبی به بهترین نحو اظهار داشت: این اداره کل حمایت‏های معنوی خود از تشکل‏های دینی را در سه محور حمایت، نظارت و هدایت انجام می‏دهد.
وی با بیان اینکه حمایت‏های سازمان بیشتر به صورت معنوی بوده است، تصریح کرد: در این راستا، اقدام به انتشار نشریه خیمه برای هیئت‏های مذهبی، چاووش برای مداحان، نشریه شبستان اندیشه و پیام محراب برای ائمه جماعات و اندیشه معلم برای معلمان کرده است.
شکری در بخش دیگری از این گفت‏وگو به مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان سمنان اشاره کرد و گفت: اداره کل تبلیغات اسلامی در سفر رهبری، چهار مصوبه شامل دو مصوبه عمرانی و دو مصوبه هزینه‏ای داشت.
وی افزود: پروژه‏های هزینه‏ای مربوط به گفتمان‏های دینی و کانون‏های فرهنگی مساجد بوده که در سال 86 و 87 انجام شده است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان اضافه کرد: در پروژه‏های عمرانی نیز مجتمع فرهنگی شاهرود و سمنان با پیشرفت فیزیکی بالای 90 درصد در حال اجراست.
شکری اظهار داشت: سال 89 اعتباری برای این دو مجتمع پیش‏بینی نشده بود ولی با پیگیری‏هایی که با همکاری استانداری سمنان صورت گرفت، در سال 90 اعتبار لازم مصوب شده است و منتظر پول از خزانه هستیم.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول