اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج کارمندان و کارگران مازندران:

بسیج در کشور جایگاه درخشانى دارد

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج کارمندان و کارگران سپاه کربلای مازندران گفت: اکنون جایگاه بسیج در کشور در وضعیت درخشانى قرار دارد و هنوز نام و یاد و روحیه بسیجى زنده است.

بسیج در کشور جایگاه درخشانى دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سید‌عبدالله موسوی ظهر امروز در نشست فرماندهان و اعضای شورای پایگاه‌های بسیج آب و فاضلاب مازندران با بیان اینکه هدف از تشکیل بسیج حفاظت از دستاوردهای انقلاب است، تصریح کرد: هر شخصی در جهان در مقابل استکبار و ظالمان بایستد و برای حفظ دستاوردهای انقلاب کشورش منافع آنان را به خطر بیندازد، او یک بسیجی است.
موسوی به برخی شایعات دشمنان علیه انقلاب و نظام اشاره کرد و گفت: نباید بگذاریم جامعه دچار تزلزل فکری شود و این امنیت فکری را باید قدر بدانیم.
وی افزود: صیانت از فکر جامعه مربوط به بسیج است و بسیج از جامعه باید دفاع کند.
مسئول سازمان بسیج کارمندان و کارگران سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه اکنون جایگاه بسیج در کشور در وضعیت درخشانى قرار دارد و هنوز نام و یاد و روحیه بسیجى زنده است، خاطرنشان کرد: فعالیت‌هایی که بسیجیان در عرصه‌های مختلف چه در زمان جنگ و چه اکنون انجام داده و می‌دهند بسیار مورد توجه و قابل تحسین است.
 
* بسیجیان بازوان و حامیان انقلاب و نظام هستند
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران نیز در نشست فرماندهان و اعضای شورای پایگاه‌های بسیج آب و فاضلاب مازندران با بیان اینکه بسیجیان بازوان و حامیان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، افزود: بسیج یک نهاد بزرگی بود که امام راحلمان با بصیرتی که داشتند آن را بنا نهادند.
محمدتقی حسین‌زاده با اشاره به اینکه هفته بسیج پیوند مجدد امت با رهبری است، گفت: نخستین بسیجی حضرت امیرالمومنین بود که با اطاعت از ولایت و از خودگذشتگی جای پیامبر در بستر خوابیدند تا دشمنان به مقصد شومشان نرسند.
مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران با تاکید بر اینکه بسیج برای دفاع از آرمان‌های انقلاب و دستیابی به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش می‌کند و در این راه جانفشانی کرده است، تصریح کرد: بسیجی بودن آن است که ما نظام و جامعه را به جایی برسانیم که دنیا به پیشرفت و وحدت آن غبطه بخورد.
حسین‌زاده خاطرنشان کرد: فرماندهان بسیج پایگاه‌های آب و فاضلاب مازندران با  هماهنگی، همفکری و تبادل نظرات و تجربیات با اعضای بسیج در راستای توسعه فعالیت‌های شرکت و خدمت‌رسانی به مردم گام بردارند.

 
* ایجاد و تقویت حلقه‌های صالحین
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج آبفای مازندران نیز در این نشست با بیان اینکه بسیج شجره طیبه است و هر روز با صلابت‌تر به حرکت خود ادامه می‌دهد، تصریح کرد: طرح صالحین بسیج از جمله طرح‌هایی است که از یک نظام معرفتی و بصیرتی برخوردار بوده و در سطوح مختلف بسیجیان در حال اجراست.
رضا جانباز به اهمیت و ضرورت ایجاد و تقویت حلقه‌های صالحین اشاره و تصریح کرد: بیشترین هدف تغییر ساختار پایگاه‌ها توجه بیشتر به مؤلفه‌های فرهنگی و عقیدتی است.
وی با اشاره به اینکه دشمن با هر سلاحی شروع به جنگ کرد ما هم باید از همان ابزار استفاده کنیم، گفت: بسیجیان باید در مقابل حملات متعدد و متنوع دشمن قابلیت دفاعی خود را افزایش داده و حتی با رویکرد تهاجمی اسلام حقیقی را که نجات‌دهنده همه انسان‌ها است، ترویج دهند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول