اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آخرین روز از هفته بسیج؛

ساختمان حوزه امام علی(ع) لردگان بهره‎برداری شد

خبرگزاری فارس: همزمان با گرامیداشت هفته بسیج، ساختمان جدید حوزه مقاومت امام علی(ع) لردگان مورد بهره‎برداری قرار گرفت.

ساختمان حوزه امام علی(ع) لردگان بهره‎برداری شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، فرمانده سپاه ناحیه لردگان بعدازظهر امروز در این مراسم، اظهار داشت: این ساختمان با زیر‌بنای 350 متر مربع و در دو طبقه احداث شده است.
علیرضا اسحاقی افزود: این ساختمان با اعتباری افزون بر یک هزار و 500 میلیون ریال از محل هزینه‌های جاری سپاه احداث شده است.
وی ادامه داد: در همین راستا پایگاه مقاومت بسیج قلعه مدرسه نیز با زیر بنای 110 متر مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
فرمانده سپاه ناحیه لردگان هزینه احداث این پایگاه را نیز 300 میلیون ریال از محل اعتبارات سپاه عنوان کرد و گفت: امروزه این شجره طیبه یعنی بسیج در کشورهای دیگر اسلامی به ویژه فلسطین و لبنان ثمر داده ‌است.
وی با بیان اینکه بسیج و حضور آن در جامعه برکت بزرگی برای نظام جمهوری اسلامی ایران است، افزود: اگر بسیج نبود در طول سه دهه گذشته توطئه دشمنان خنثی نمی‌شد.
اسحاقی با اشاره به عمر 32 ساله بسیج و اینکه بسیج در همان ماه‌های نخست پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل شده است، ادامه داد: هرچه از عمر با برکت بسیج می‌گذرد بر قدرت و استقامت نیروی بسیج افزوده می‌شود.
وی با اشاره به اینکه دستور تشکیل بسیج دانشجویی توسط امام خمینی(ره) صادر شده است، ادامه داد: این دو قشر در کنار سایر اقشار بسیج منشا خیر و برکت برای انقلاب هستند.
اسحاقی در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر بیداری اسلامی در کشورهای منطقه به وجود آمده است، ادامه داد: بیداری اسلامی به وجود آمده در منطقه خطر بزرگی برای آمریکا بوده و سران آمریکایی از این موضوع هراس دارند.
فرمانده سپاه لردگان ضرورت انتقال فرهنگ بسیجی را بسیار ضروری توصیف کرد و افزود: بسیجیان ما هم در تبعیت از ولایت و هم پاسداری از فرهنگ عاشورا نمونه و مصداق عالی هستند چرا که دلبستگی به این دو اصل انقلاب ما را تا کنون بدون آسیب حفظ کرده است.
وی هدف اصلی از تشکیل بسیج را مقابله با تهدیدات و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و گفت: بسیج فعالیت نظامی ندارد‌،‌ سپاه و ارتش مدیران نظامی هستند و بسیج را اداره می‌کنند، بسیج جزو بدنه مردم است و در مواقع لزوم به صحنه می‌آید.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول