اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان خبر داد:

بهره‌برداری دستگاه سنگ‌شکن در رفسنجان

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: دستگاه سنگ‌شکن تا یک ماه آینده در رفسنجان به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری دستگاه سنگ‌شکن در رفسنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، عباس اسماعیلی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تجهیز دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان به دستگاه سنگ‌شکن و ایجاد بخش سکته‌های مغزی اظهار داشت: بخش سکته‌های مغزی با پیشرفت فیزیکی 80 در‌صدی روبه‌رو است.
وی بیان کرد: وسایل مورد نیاز این بخش نیز به زودی خریداری شده و تا دهه فجر سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.
اسماعیلی به ساخت دانشکده پزشکی اشاره و تصریح کرد: این دانشکده نیز از 80 درصد پیشرفت برخوردار است و دهه فجر نیز شاهد افتتاح آن هستیم.
وی دریافت اعتبار نسبت به کل دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور را در رفسنجان به همراه دو شهر دیگر کشور از بالاترین دریافت‌ها دانست و بیان داشت: توسعه دانشگاه علوم پزشکی موجب کاستی‌هایی در زمینه مخارج شده‌ است، اما با توجه به مطالبات این دانشگاه از شرکت‌های بیمه‌گر این امید می‌رود که کمبودها جبران شود.
وی خاطر‌نشان کرد: وضعیت در دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان‌های رفسنجان نسبت به سایر شهرها مطلوب و ارائه خدمات بیشتر و مطلوب‌تر به بیماران از جمله خواسته‌های کادر این دانشگاه است.
اسماعیلی از رضایت‌مندی بالای 70 درصدی مراجعان به بیمارستان علی‌بن‌ابیطالب (ع) رفسنجان خبر داد و بیان کرد: به زودی ضعف‌های موجود را از بین برده و به وضعیت ایده‌آل می‌رسیم.
وی حضور یک پزشک متخصص در شیفت بعد از ظهر بیمارستان علی‌بن‌ابیطالب را قطعی دانست و گفت: این مهم از 15 آذر ماه جاری اجرا می‌شود.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول