اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب رئیس شورای شهر شوشتر:

گروه‌های لکه‌گیر شهرداری شوشتر افزایش یابد

خبرگزاری فارس: نائب رئیس شورای شهر شوشتر گفت: شهرداری شوشتر در امر لکه‌گیری در روزهای باقیمانده به تاسوعا و عاشورای حسینی گروه‌های لکه‌گیر آیفالت را افزایش دهد.

گروه‌های لکه‌گیر شهرداری شوشتر افزایش یابد
به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حسن دهدار پیش از عصر امروز در جلسه شورای شهر شوشتر اظهار داشت: مشکل ترانشه‌های آسفالت نشده در سطح شهر شوشتر برای مردم مشکلات زیادی ایجاد کرده است و در برخی از مناطق شهری این ترانشه‌ها حادثه آفرین شده‌اند.
وی با اشاره به اینکه شهرداری شوشتر باید در مدت باقیمانده تا تاسوعا و عاشورای حسینی در این باره اقدامی شایسته انجام دهد، افزود: شهرداری شوشتر باید در مدت شش روز آینده که تنها فرصت تا آغاز عزاداری‌ هیئت‌های شوشتر است گروه‌های امانی خود را تعطیل کند و گروه آسفالت شهرداری را تقویت کرده تا مشکلات موجود در اسرع وقت برطرف شود.
دهدار با اشاره به اینکه این اقدام باعث رضایتمندی مردم خواهد شد، تاکید کرد: این اقدام برای سطح شهرستان شوشتر باعث رضایتمندی شهروندان خواهد شد در صورتی که شاید برای این امر حتی 40 تن آسفالت نیز نیاز نباشد ولی مشکلی از شهر را برطرف می‌کند و مراکز خطر خیز را رفع می‌کند.
این عضو شورا شهر شوشتر افزود: شورای شهر در اطلاع رسانی به مردم درباره اقدامات انجام شده اقدامی درخورشان انجام نداده است و به این دلیل باید در تبلیغات موجود در سطح شهر نیز در این باره توجه ویژه شود.
دهدار با تاکید بر اینکه فضاسازی برای محرم در سطح شهرستان از طرف شهرداری بسیار ناچیز است، تاکید کرد: درباره فضاسازی برای ماه محرم شهرداری بسیار ضعیف عمل کرده است و باید در روزهای آینده در این باره تلاش بیشتری شود.
نائب رئیس شورای شهر شوشتر افزود: برای نصب آبشار دو طرف پل آزادگان شوشتر در آینده نزدیک مناقصه برگزار می‌شود و شورای شهر امروز مجوز این اقدام را برای شهرداری صادر کرده است.
وی با اشاره به اینکه این آبشار با هزینه بسیار کمی برای شهرداری انجام می‌شود، گفت: شهرداری و یا بخش خصوصی با نصب چهار موتور پمپ آب رودخانه را برای پمپاژ در لوله‌هایی که در کنار پل نصب خواهد شد و این آبشار به زیباترین منظر نور افشانی خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه آب ریخته شده از این آبشار بار دیگر به رودخانه باز می‌گردد، تاکید کرد: آب ریخته شده از این آبشار به دلیل کانال‌هایی که در زیر این آبشار ساخته خواهد شد به رودخانه هدایت می‌شود و هیچ هدر رفت آبی نیز از این رودخانه وجود ندارد.
دهدار با اشاره به اینکه باید برای مردم زمینه‌هایی برای تفریح ایجاد کرد، خاطر نشان کرد: باید تلاش کنیم تا شرایط مناسبی برای تفریح مردم در شهرستان شوشتر ایجاد کنیم تا از تردد مردم از شوشتر به شهرهای دیگر استان جلوگیری شود و به این دلیل چنین اقداماتی در دستور کار قرار گرفته است.
نایب رئیس شورا شهر شوشتر تاکید کرد: شهرداری شوشتر در روزهای گذشته تلاش بسیار زیادی برای لکه‌گیری معابر و رفع مشکلات مردم انجام داده است و به این دلیل درآمدزایی زیادی نیز در این چند روز محقق شده است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول