اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نهمین جشنواره ملی ایده‌های برتر استان یزد:

9500 ایده به دبیرخانه نهمین جشنواره ایده‌های برتر یزد رسید

خبرگزاری فارس: مسئول برگزاری نهمین جشنواره ملی ایده‌های برتر استان یزد از ارسال 9هزار و 500 ایده به دبیرخانه نهمین جشنواره ملی ایده‌های برتر در استان یزد خبر داد.

9500 ایده به دبیرخانه نهمین جشنواره ایده‌های برتر یزد رسید
به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، سیدرضا قبله‌زاده ظهر امروز در نشستی خبری اظهار کرد: با همکاری نهاد ریاست جمهوری تیم فعالی برای اطلاع‌رسانی نهمین جشنواره ملی ایده‌های برتر تشکیل شد و تاکنون 400 خبر بر روی سایت‌های مختلف از جشنواره ملی ایده‌های برتر منتشر شده است.
وی افزود: از زمان اطلاع‌رسانی برای پذیرش ایده‌های برتر تاکنون 9 هزار و 462 ایده به دبیرخانه رسیده که این تعداد نسبت به جشنواره سال قبل از رشد 30 درصدی برخوردار بوده است.
قبله‌زاده ادامه داد: یکی از ویژگی‌های جشنواره امسال علاوه بر دریافت ایده‌های فردی، پذیرش ایده‌های گروهی بوده است به این ترتیب که افراد مختلف نظرات خود را بر روی یک ایده اعلام کرده‌اند.
وی دریافت ایده از همه‌ استان‌های کشور بر خلاف سال‌های گذشته را نیز از دیگر ویژگی‌های جشنواره نهم برشمرد.
قبله‌زاده با بیان اینکه استان تهران بیشترین تعداد ایده‌های ارسالی را داشته است، خاطرنشان کرد: بیشترین ایده‌ها در گروه فنی و مهندسی ارائه شده که اغلب آنها در رشته‌های برق و کامپیوتر بوده است.
وی عنوان کرد: در این جشنواره 400 نفر با مدرک دکترا، هزار و 400 نفر با مدرک کارشناسی ارشد و بقیه در سایر مقاطع ایده‌های خود را به دبیرخانه نهمین جشنواره ملی ایده‌های برتر ارسال کرده‌اند.
قبله‌زاده همچنین از آغاز فرآیند داوری این جشنواره خبر داد و افزود: 140 داور در 9 گروه کار داوری آثار را بر عهده دارند و نتایج این داوری‌ها تا 20 آذر ماه اعلام می‌شود و جوایز برگزیدگان در مراسمی در 24 آذر ماه اعطا می‌شود.
وی بیان کرد: برپایی نمایشگاه اختراعات و ابتکارات نیز از برنامه‌های جنبی این جشنواره است و 500 طرح نیز در این راستا به دبیرخانه ارسال شده است.
قبله‌زاده عنوان کرد: این نمایشگاه نیز با متراژ هزار مترمربع و افزایش دو برابری فضا نسبت به سال گذشته کار خود را آغاز خواهد کرد.
رئیس روابط عمومی گروه پیشگامان کویر یزد نیز در این نشست با اشاره به اینکه نهمین جشنواره ملی ایده‌های برتر با همکاری گروه پیشگامان کویر برگزار می‌شود، اظهار کرد: تبلیغات، اخبار و آگهی‌های این جشنواره مهم ملی بر روی 400 سایت قرار داده شده و در رسانه ملی نیز در این زمینه اطلاع‌رسانی کاملی انجام شده است.
امیرحسین حاتمی‌نسب خاطرنشان کرد: بیشترین حجم فعالیت ما بر روی دانشگاه‌های آزاد، پیام‌نور و‌... بوده ‌و همین امر سبب افزایش دو برابری ایده‌ها شده است.
رئیس روابط عمومی گروه پیشگامان کویر یزد همچنین بیان کرد: در جشنواره امسال هزار و 560 ایده نیز از دبیرستان‌ها به دبیرخانه نهمین جشنواره ملی ایده‌های برتر رسیده است.
وی عنوان کرد: ایده‌های راه یافته به جشنواره نرخ‌گذاری و توسط گروه پیشگامان خریداری می‌شود ‌یا به صورت همکاری ایده‌پرداز و سرمایه‌گذار، ایده‌ها به مرحله اجرا می‌رسد.
حاتمی‌نسب ادامه داد: برگزیدگان ایده‌های امسال را به عضویت شرکت پیشگامان صنعت کوثر درخواهیم آورد که این شرکت کار صادرات را انجام خواهد داد.
وی با بیان اینکه این شرکت در نزدیکی پلیس‌راه مهریز راه‌اندازی می‌شود، افزود: فاز اول واگذاری سهام این شرکت به صورت اقساطی به برگزیدگان جشنواره ارائه می‌شود و خبرنگاران فعال در حوزه اطلاع‌رسانی جشنواره ایده‌های برتر نیز می‌توانند از این شرایط بهره‌مند شوند.
به گزارش فارس، نهمین جشنواره ملی ایده‌های برتر 24 آذر ماه جاری در یزد برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول