اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کرمان صورت گرفت؛

راه‌اندازی 8 دفتر رسیدگی به اعتراضات رانندگی در کرمان

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان گفت: دفتر رسیدگی به اعتراضات ناشی از جرایم رانندگی در هشت شهرستان استان کرمان راه‌اندازی شد.

راه‌اندازی 8 دفتر رسیدگی به اعتراضات رانندگی در کرمان
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان کرمان، مسعود غفوریان اظهار داشت: دفتر رسیدگی به اعتراضات ناشی از جرایم رانندگی به طور همزمان در هشت شهرستان استان کرمان افتتاح شد.
وی افزود: واحد رسیدگی به اعتراضات ناشی از جرایم رانندگی بر اساس قانون جدید دریافت جرایم رانندگی در معاونت راهنمایی و رانندگی هشت شهر استان کرمان فعالیت می‌کند.
غفوریان تصریح کرد: این دفتر متشکل از یک قاضی و یک کارشناس پلیس راهنمایی و رانندگی به عنوان مشاور است که به شکایات مردمی در حوزه جرایم رانندگی رسیدگی و رای قطعی را صادر می‌کنند.
وی عنوان کرد: چنانچه رانندگان نسبت به قبض جریمه خود اعتراض دارند، باید حداکثر در مدت زمان 60 روز اعتراض خود را به واحد اجرائیات پلیس راهنمایی و رانندگی اعلام کنند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ابراز داشت: چنانچه شهروندان نسبت به رأی صادره از واحد اجرائیات هم اعتراض داشته باشند، باید شکایت خود را در دفتر رسیدگی به جرایم رانندگی مطرح کنند.
رئیس کل دادگستری استان هم در سخنانی اظهار داشت: وجود این دفاتر برای رسیدگی به اعتراض‌های به حق مردم لازم بود.
حجت‌الاسلام علی توکلی گفت: مردم باید در همان مواردی که قانون تصحیح کرده است به این واحد مراجعه و انتظاراتشان را در حد قانون تنظیم کنند.
به گزارش فارس، دفاتر رسیدگی به اعتراضات ناشی از جرایم رانندگی در شهرستان‌های کرمان، بم، جیرفت، زرند، کهنوج، رفسنجان، بافت و سیرجان دایر شده است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول