اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

باحضور فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری؛

ساختمان پلیس راهور فرخشهر بهره‌برداری شد

خبرگزاری فارس: ساختمان پلیس راهور شهر فرخشهر از توابع شهرستان شهرکرد امروز با حضور فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری و جمعی از مسئولان شهرستانی به بهره‌برداری رسید.

ساختمان پلیس راهور فرخشهر بهره‌برداری شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری پیش ازظهر امروز در این مراسم، اظهار داشت: حجم تردد وسائط نقلیه سنگین از جمله کامیونت و تریلر در شهر فرخشهر بسیار بالاست که این امر ضروری برنامه‌ریزی در راستای ساماندهی وضعیت حمل و نقل و ترافیک در این شهر را بیش از پیش ایجاب کرده است.
عبدالرضا آقاخانی از مردم شهر فرخشهر به‌عنوان مردمی متدین با سابقه‌ مذهبی چه در دوران پیش از انقلاب، پس از انقلاب و دوران هشت سال دفاع مقدس یاد کرد و گفت: توجه به رفع نیازهای مردم این شهر و پاسخگویی به مطالبات مردمی این نیرو را بر آن داشت تا احداث ایستگاه پلیس راهور در این شهر را در دستور کار قرار دهد.
وی خاطرنشان کرد: برهمین اساس به‌منظور رفع مشکلات ترافیکی شهر فرخشهر  و ساماندهی به وضعیت تردد وسائط نقلیه سنگین ایستگاه پلیس راهور شهر فرخشهر احداث و به بهره‌برداری رسید.
آقاخانی تأکید کرد: با توجه به حجم سنگین تردد خودروهای بزرگ در این شهر این ایستگاه باید تقویت شود، چراکه این حجم تردد موجبات بروز مشکلات اجتماعی بسیار از یک سوی و ایجاد ترافیک شدید و آلودگی صوتی از سویی دیگر را در این شهر فراهم کرده است.
فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری اطلاع رسانی و ارتقای آگاهی مردم را از جمله راهکارهای موثر در کاهش مشکلات اجتماعی برشمرد و گفت: با نهادینه سازی فرهنگ صحیح حمل و نقل در بین جامعه هدف و مردم جامعه شاهد شهری ایمن با کمترین حوادث و تخلفات رانندگی خواهیم بود.
وی از احداث ایستگاه پلیس راهور شهر فرخشهر به عنوان یک بنای خیریه یاد کرد و گفت: با احداث این ساختمان و بهره‌برداری از آن خیر حاصله به تمام مردم شهر می‌رسد که این امری بسیار ارزشمند محسوب می‎شود.
ساختمان پلیس راهور شهر فرخشهر از توابع شهرستان شهرکرد امروز با حضور فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری، شهردار فرخشهر، اعضای شورای اسلامی شهر فرخشهر، بخشدار فرخشهر و جمعی از مسئولان شهرستانی به بهره‌برداری رسید.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول