اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی دنا عنوان کرد:

صرفه‌جویی در هزینه‌ها با تجمیع فعالیت دهیاری‌ها

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی دنا گفت: در ابتکاری نو توسط بخشداری مرکزی این شهرستان و با تجمیع برخی از فعالیت‌های دهیاری‌ها، صرفه‌جویی قابل توجهی در هزینه دهیاری‌های این بخش صورت گرفته است.

صرفه‌جویی در هزینه‌ها با تجمیع فعالیت دهیاری‌ها
حمید بشیری‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سی‌سخت اظهار داشت: بخشداری مرکزی دنا برای خدمات‌رسانی بهتر و بیشتر به مردم شریف و ولایت‌مدار این منطقه طرح‌های ابتکاری نوینی را در دست اجرا دارد.
این مسئول به طرح جدیدی برای خدمات‌رسانی به مردم منطقه در راستای سهولت در انجام کارها اشاره کرد و گفت: برای برطرف کردن مشکلات مالی دهیاری‌ها با طرح احداث شرکت تعاونی دهیاری‌ها توانستیم مقدار زیادی از مشکلات مالی آنها را کاهش دهیم.
وی گفت: وظایف این شرکت تعاونی نظارت بر موضوعات مالی دهیاری‌ها، اجرای پروژه‌های عمرانی دهیاری‌ها و همچنین خدمات فنی و مهندسی است.
بشیری افزود: برای هر دهیاری ماهانه باید هزینه‌های زیادی در زمینه حسابداری و موضوعات مختلف عمرانی پرداخت می‌شد که با تشکیل شرکت تعاونی دهیاری‌ها در این منطقه از این پس با تجمیع کارها هزینه‌های اضافی گذشته حذف می‌شود.
وی ادامه داد: از این پس این هزینه‌های اضافی با تشکیل تعاونی دهیاری‌ها به صورت سپرده‌ای در خواهد آمد که می‌تواند در ادامه کار، خرج هزینه‌های عمرانی دهیاری‌ها برای انجام کارهای مختلف از جمله جمع‌آوری زباله از سطح روستاها و سایر خدمات رفاهی شود.
بخشدار مرکزی دنا به موفقیت این طرح در یک سال اخیر اشاره کرد و یادآور شد: در یک ساله اخیر از این رهگذر و با اجرای این طرح مبلغ 410 میلیون ریال درآمدزایی توسط شرکت تعاونی دهیاری‌ها حاصل شده که دلیلی بر موفقیت این طرح است.
وی تصریح کرد: از این میزان درآمد علاوه بر انجام خدمات عمرانی و هزینه‌های جاری شرکت، مبلغ 140 میلیون ریال نیز سود به هر دهیاری این بخش به‌عنوان سهامدار شرکت تعاونی پرداخت خواهد شد.
وی با بیان اینکه همه مسئولان باید در سال جهاد اقتصادی در راه صرفه‌جویی و کمک به اقتصاد کشور گام بردارند، خاطرنشان کرد: بی‌شک این طرح نیز گامی کوچک در جهت اجرایی کردن فرمان حکیمانه مقام معظم رهبری مبنی بر جهاد اقتصادی است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول