اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

معاون استاندار خراسان رضوی خبر داد:

ابلاغ نظام مهندسی و نظام مالی به دهیاری‌ها

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار خراسان رضوی از ابلاغ «نظام مهندسی» و «نظام مالی» به دهیاری‌های استان خبر داد.

ابلاغ نظام مهندسی و نظام مالی به دهیاری‌ها
 به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی،‌ سعید حسین‌پور با بیان این خبر اظهار داشت: طرح سازماندهی خدمات فنی و مهندسی و خدمات مالی به دهیاری‌ها براساس ضوابط و دستورالعمل‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و با رویکرد ایجاد تحول و نظم بخشی به امور فنی و مهندسی و امور مالی در دهیاری‌ها به تمام فرمانداری‌ها ابلاغ شد.
وی افزود: با توجه به واگذاری وظایف متعدد به دهیاری‌ها در زمینه تهیه و اجرای انواع پروژه‌های عمرانی و خدماتی، مشارکت در تهیه و اجرای طرح‌های هادی روستایی و توسعه و اصلاح معابر، ضرورت دارد توان فنی و مهندسی و امور مالی دهیاری‌ها ارتقا یافته تا زمینه لازم برای سرعت بخشیدن به اجرای پروژه‌های عمرانی و استفاده بهینه از اعتبارات عمرانی، ایجاد شده و دهیاری‌ها بتوانند خدمات‌رسانی مطلوبی به مردم روستا ارائه کنند.
معاون امور عمرانی استاندار خراسان رضوی گفت: اجرای این ساز و کار برای ارائه خدمات فنی و مهندسی و امور مالی به دهیاری‌ها با هدف تسهیل در بهره مندی مردم از خدمات دهیاری‌ها صورت می‌گیرد و به همین دلیل وفق آیین‌نامه استخدامی و آیین‌نامه مالی بخشنامه بودجه و سایر قوانین مالی و اعتباری دهیاری‌ها در صورت وجود و پیش بینی اعتبار لازم امکان به کارگیری این نیروها در قالب سازوکار فوق امکانپذیر شده است.
وی با تاکید بر اینکه سازماندهی کارشناسان امور مالی نیز در قالب نظام ملی دهیاری‌ها تدوین شده گفت: این ابلاغیه در تاریخ هجدهم آبان ماه امسال به تمام فرمانداری‌ها ابلاغ شده و انتظار می‌رود همه عوامل مرتبط در این دو ساختار با مدیریت فرمانداران مسئولیت و نقش خود را به خوبی ایفا نمایند.
حسین‌پور تصریح کرد: در راستای این دو ابلاغیه لازم است کارشناسان فنی و کارشناسان مالی در شرکت‌های تعاونی دهیاری‌ها با فعال شدن این دو نظام در شرکت‌های تعاونی دهیاری‌ها و ارائه خدمات به دهیاری تمام روستاها قادر خواهیم بود وضعیت پروژه‌های عمرانی و نیز مسائل مالی اعم از درآمد و هزینه دهیاری‌ها را نظارت و مدیریت کنیم.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول