اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیرکل روستایی خوزستان خبر داد:

۴۰ میلیارد تومان اعتبار ارزش افزوده دهیاری‌های خوزستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور روستایی استانداری خوزستان گفت: اعتبارات ارزش افزوده دهیاری‌های استان تا پایان سال جاری حدود ۴۰ میلیارد تومان برآورد شده است.

۴۰ میلیارد تومان اعتبار ارزش افزوده دهیاری‌های خوزستان
جاسم مجیدی‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز با بیان اینکه وضعیت اعتباری روستاهای استان با اختصاص اعتبارات ارزش افزوده بهتر می‌شود، از پرداخت مرحله نخست این اعتبارات تا دو سه هفته آینده خبر داد.
وی افزود: اعتبارات ارزش افزوده دهیاری‌های استان تا پایان سال جاری حدود ۴۰ میلیارد تومان برآورد شده است.
مجیدی‌پور با بیان اینکه عمده اعتبارات روستا‌ها از طریق ارزش افزوده تامین می‌شود، گفت: اعتبارات ارزش افزوده پیش از این به صورت متمرکز از طریق سازمان شهرداری‌ها بین دهیاری‌ها توزیع می‌شد اما بر اساس برنامه پنج ساله از امسال توزیع این اعتبارات به استان‌ها واگذار شده است.
وی گفت: اعتبارات ارزش افزوده بین شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و بر اساس جمعیت توزیع می‌شود.
مجیدی‌پور ادامه داد: بر اساس محاسباتی که صورت گرفته اعتبارات دهیاری‌ها حدود ۲۲ درصد اعتبارات ارزش افزوده استان است که رقمی در حدود ۴۰ تا ۵۰ میلیارد تومان و در مقایسه با گذشته قابل توجه است؛ زیرا در گذشته کل اعتبارات ارزش افزوده دهیاری‌ها رقمی معادل ۹ میلیارد تومان بود.
به گفته وی، ۸۰ درصد اعتبارات ارزش افزوده دهیاری به دلیل تمرکز جمعیت و آلودگی به شهرستان‌های اهواز، آبادان، ماهشهر و بندر امام اختصاص می‌یابد.
این مقام مسئول گفت: امیدواریم با اختصاص اعتبارات ارزش افزوده مشکلات و نیازهای روستا‌ها تا سه سال آینده به کلی برطرف شود.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول