اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اصفهان:

مواضع انفعالی در غرب ناشی از ضعف مفرط نظام سرمایه‌داری است

خبرگزاری فارس: استاندار اصفهان گفت: مواضع انفعالی معترضان در آمریکا و اروپا، ضعف مفرط نظام سرمایه‌داری در عرصه اقتصادی را به دنبال دارد.

مواضع انفعالی در غرب ناشی از ضعف مفرط نظام سرمایه‌داری است
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا ذاکر اصفهانی ظهر امروز در جمع مدیران استان با بیان اینکه با وجود تمامی تحریم‌های دنیا شرایط عمومی کشور در سطح ملی مطلوب و در استان اصفهان رضایت بخش است، اظهار داشت: بزرگ‌ترین چالش عمده استان معضل کم آبی بود که با بارش‌های اخیر و جاری شدن آب در رودخانه زاینده رود برای کشت پاییزه، کشاورزان نیز ابراز خرسندی می‌کنند.
وی افزود: شرایط ایران در حالی است که آمریکا هر روز به دنبال سناریو سازی و فریب اذهان دیگر کشورها و جلب نظر آنها برای صدور قطعنامه علیه ایران است در حالی که خود آمریکا با چالش معترضان علیه نظام سرمایه‌داری روبه رو است که این موضوع خود حکایت از ضعف دنیای غرب دارد.
استاندار اصفهان تصریح کرد: این مواضع انفعالی در آمریکا و اروپا، ضعف مفرط نظام سرمایه‌داری در عرصه اقتصادی را به دنبال دارد.
وی با بیان اینکه هدف از نام‌گذاری امسال به عنوان سال جهاد اقتصادی از سوی رهبر معظم انقلاب پرداختن به زیر پایه‌های اقتصاد است، ادامه داد: اقتصاد باید در خدمت منافع ملی باشد و این خدمت رسانی ایجاب می‌کند با توان بیشتر کار و سرمایه‌گذاری را دنبال کنیم و در تداوم اشتغالزایی و رسیدن به آمار متعهد شده تلاش کنیم.
ذاکر اصفهانی خطاب به مدیران استان گفت: دستگاه‌هایی که اطلاعات میزان اشتغال زایی خود در سال جاری را تاکنون در سامانه اشتغال وزارت کشور ثبت نکرده‌اند، هرچه سریع‌تر نسبت به این موضوع اقدام کنند.
وی با اشاره به پایان سرشماری نفوس و مسکن در استان اصفهان گفت: استان اصفهان با مشارکت 97.5درصدی مردم وضعیت قابل قبولی را از نظر میزان حضور مردم در این سرشماری داشته است و بدون شک خروجی این آمار ما را در راستای توسعه و پیشرفت بیشتر اصفهان یاری می‌کند.
استاندار اصفهان همچنین در مورد برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان در اصفهان گفت: به دلیل کیفیت بالای برگزاری و میزبانی قرار شد این جشنواره برای سال دیگر نیز در اصفهان باقی بماند.
وی یادآور شد: تلاش کردیم کلیت برگزاری جشنواره با برخی جوسازی‌ها و حاشیه‌ها تحت تأثیر قرار نگیرد که فکر می‌کنم در این مورد موفق بوده‌ایم.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول