اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان شمالی خبر داد:

اختصاص 96 میلیارد اعتبارات دو درصد نفت به خراسان شمالی

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان شمالی از اختصاص 96 میلیارد ریال اعتبارات دو درصد نفت به این استان برای اجرای پروژه‌ها در مناطق محروم خبر داد.

اختصاص 96 میلیارد اعتبارات دو درصد نفت به خراسان شمالی
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، ابوطالب شفقت ظهر امروز در حاشیه همایش معاونان هزینه استان‌های کشور در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: این اعتبارات برای اجرای طرح‌های آب و فاضلاب، راه روستایی، کشاورزی و ... هزینه خواهند شد.
وی تصریح کرد: اعتبارات مربوط به نفت ماه گذشته به این استان ابلاغ و تخصیص آن اخیرا به استان انجام شده است.
نماینده عالی دولت در خراسان شمالی اظهار امیدواری کرد تا با اختصاص بقیه اعتبارات دو درصد نفت به استان ضمن محرومیت‌زدایی شاخص‌های توسعه در خراسان شمالی بیش از پیش ارتقا یابد.
وی در بخش دیگری با اشاره به آمادگی خراسان شمالی برای سفر هیئت دولت به این استان اظهار داشت: بر همین اساس کارگروه‌های مختلفی از مدت‌ها قبل در استان فعال شده و پیشنهادات مربوط به سفر را پیگیری می‌کنند.
به گفته شفقت، در سفر چهارم هیئت دولت به استان‌ها رئیس جمهور علاوه بر حضور در شهرستان‌های مختلف، مصوبات دوره‌های قبل و همچنین طرح‌های اشتغالزایی را پیگیری و مورد بررسی قرار می‌دهند.
نماینده عالی دولت در خراسان شمالی همچنین بررسی موانع عدم اجرای برخی از مصوبات سفر را از جمله رویکردهای سفر دولت در دور چهارم عنوان کرد.
وی همچنین با اشاره به حضور معاونان رئیس جمهور و وزرا به نمایندگی از دولت در شهرستان‌های خراسان شمالی یادآور شد: این افراد نمایندگی تام الاختیار رئیس جمهور را داشته و مشکلات این مناطق و مردم را مورد بررسی قرار خواهند داد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول