اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دلفان:

بسیج تبدیل به یک فرهنگ و تفکر شده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه دلفان گفت: امروز بسیج تبدیل به یک فرهنگ و تفکر شده است.

بسیج تبدیل به یک فرهنگ و تفکر شده است
به گزارش خبرگزاری فارس از دلفان، حجت الاسلام محمد تقی صرفی‌پور ظهر امروز در جمع دانش‌آموزان بسیجی دلفان اظهار داشت: تفکر بسیجی بر پایه ایمان و ایثار و استقامت و اخلاص و خودباوری و تبعیت از رهبری بناشده است.
امام جمعه دلفان گفت: بسیج در ابتدا وظیفه‌اش حضور در جبهه بود اما، به تدریج دایره مأموریتش گسترش یافت و در عمران و آبادانی کشور عزیزمان و در علم فناوری و در هر جایی که لازم است حضور پیدا می‌کند.
وی، تفکر بسیجی را یادگار حضرت امام دانست و تصریح کرد: در صورتی که این تفکر در نظام حاکم شود برای رسیدن به اهداف والای انقلاب اسلامی مشکلی پیش نمی‌آید.
امام جمعه دلفان با بیان اینکه بسیج چه در هشت سال دفاع مقدس و اکنون نیز در هر عرصه‌ایی پیروز هستند، گفت: بسیج با حضور در عرصه‌های نظامی، اجتماعی،علمی، سیاسی پشتوانه نظام بوده و هستند.
وی افزود: در سال جهاد اقتصادی روحیه اخلاص و بسیجی لازم و ضروری است.
صرفی‌پور با بیان اینکه امروز بسیج تبدیل به یک فرهنگ و تفکر شده است، گفت: اگر تفکر بسیجی در بین مردم کشورهای اسلامی به وجود بیاید توطئه استکبار در مقابله با بیداری مسلمانان نقش بر آب می‌شود.
امام جمعه دلفان گفت: آمریکا و غرب در سوریه توطئه می‌کنند، اما با حضور مردم در خیابان‌ها در حمایت از دولت‌شان تاکنون دشمن به مقاصد خود دست پیدا نکرده است.
وی افزود: اگر مردم سوریه بسیجی شوند دشمن نمی‌تواند بر آنها مسلط شوند.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول