اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز صورت گرفت؛

برگزاری نمایشگاه تجهیزات پزشکی در شیراز

خبرگزاری فارس: دهمین نمایشگاه تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی، توانبخشی و صنایع دارویی از امروز به مدت چهار روز در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان فارس برگزار شده است.

برگزاری نمایشگاه تجهیزات پزشکی در شیراز
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، رئیس اداره تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز صبح امروز در حاشیه برگزاری دهمین نمایشگاه تجهیزات پزشکی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: بیش از 110 شرکت از تولید کنندگان داخلی و نمایندگی کمپانی‌های خارجی در این نمایشگاه حضور دارند که در فضایی بیش از 2 هزار و 500 متر به معرفی و ارائه خدمات و تجهیزات خود می‌پردازند.
ابوالفضل هاشمی افزود: پیش از این فقط در تهران نمایشگاه پزشکی و دارویی به طور همزمان برگزار شده بود و برای نخستین بار است که در کشور این نمایشگاه‌ها همزمان در مکانی به جز تهران برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه سعی شده است که تولیدات داخلی با هدف حمایت از آنها پررنگ‌تر دیده شود، ابراز داشت: آخرین تولیدات در زمینه تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی، توانبخشی و صنایع دارویی در نمایشگاه معرفی می‌شوند و متخصصان می‌توانند دستگاه‌های مورد نظر خود را از نزدیک ببینند و در مورد آنها با تولیدکنندگان تبادل نظر کنند.
هاشمی گفت: برگزاری همایش دارویی و کارگاه استانی آشنایی با تجهیزات پزشکی بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان از جمله برنامه‌های جنبی این نمایشگاه است.
وی همچنین از بازدید رسمی روسای اداره تجهیزات پزشکی بیش از 15 دانشگاه علوم پزشکی کشور از این نمایشگاه خبر داد.
انتهای پیام/ر30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول