اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران:

آمانو بازیگر آمریکاست/ فضای رسانه‌ای بسیج تقویت می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: آمانو بازیگر سناریوی آمریکا است.

آمانو بازیگر آمریکاست/ فضای رسانه‌ای بسیج تقویت می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، هادی ابراهیمی ظهر امروز در مراسم نکوداشت نخبگان بسیجی عرصه قلم و فعالان فضای مجازی اظهار داشت: در عرصه فرهنگ باید کار را به دست بسیج سپرد.
وی ابراز داشت: بسیج در همه عرصه‌ها خوش درخشیده و این موضوع بر کسی پوشیده نیست.
ابراهیمی با بیان اینکه امام حسین (ع) نماد انسانیت در جامعه است، تصریح کرد: اگر به این نماد پاک انسانیت متوسل شده و به دامانش چنگ بزنیم آینده‌ای ترسیم خواهیم کرد که نظامی بر مبنای عاشورا و مولفه‌های کربلا بنا شود.
وی با اشاره به اینکه برای فضای مجازی بسیج اعتبار اختصاص داده می‌شود، یادآور شد: تلاش می‌کنیم فضای رسانه‌ای بسیج تقویت شود.
ابراهیمی با بیان اینکه یک حرکت در جنگ نرم با 100 حرکت در جنگ سخت برابری می‌کند، خاطرنشان کرد: تهدیدات نرم، محصول پردازش نخبگان فرهنگی و فکری نظام سلطه است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران اظهار داشت: سازمان سیا این فضا را در تشکیلات خود داشته و بر آن مدیریت می‌کند.
وی با بیان اینکه امروز دشمن در فضای جنگ رسانه‌ای به دنبال اقناع‌سازی است، ادامه داد: همزمانی سه سوژه اخیر آمریکا علیه ایران یکی از همین موارد است.
این مسئول افزود: ترور سفیر عربستان، انفجار سفارت عربستان، برنامه هسته‌ای ایران و فضای ساختگی از حقوق بشر در کشور، سوژه‌هایی است که دشمن برای اقناع مخاطب به آنها می‌پردازد.
وی با اشاره به اینکه دشمن در فضای جنگ سخت و تحریم نمی‌تواند با ما بجنگد، گفت: امروز دشمن در فضای رسانه‌ای با ما می‌جنگد و در عوام‌فریبی رسانه‌ای به سر می‌برد.
ابراهیمی با بیان اینکه آمانو بازیگر سناریوی آمریکایی‌ها است، تصریح کرد: دشمن قادر نیست از موضع نظامی و تحریم با ما بجنگد و در فضای مجازی تلاش می‌کند.
وی با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها از همه توان رسانه‌ها استفاده کردند تا به اهداف خود در افغانستان و عراق دست یابند، گفت: اما برگ برنده تحولات در دست جمهوری اسلامی قرار گرفت.
ابراهیمی خاطرنشان کرد: دشمن تصور می‌کرد سپاه مهم‌ترین عامل در دست نیافتن آنها به اهداف و مطالباتشان در منطقه بوده و به همین دلیل سپاه را متهم به برنامه‌های تروریستی می‌کردند در صورتی که ضعف و ناکامی دشمن علت اصلی دست نیافتن به اهدافشان بود.
وی ابراز داشت: آمریکا به دنبال ساختن دشمن فرضی است و جمهوری اسلامی را هدف قرار داده است.
ابراهیمی با اشاره به اختلاف‌افکنی آمریکا میان عربستان و ایران، ادامه داد: به برخی از سیاست‌های عربستان نقد داریم اما آمریکا سعی دارد از این موضوع بهره‌برداری کند.
وی با بیان اینکه دشمن از یک سال قبل برای انتخابات ما برنامه‌ریزی کرده، بیان داشت: همان شرایطی که در انتخابات 88 برای ما رقم زدند سعی دارند دوباره اعتماد ملی را مخدوش و شرایط فروپاشی نظام را از درون فراهم کنند.
ابراهیمی با اشاره به اینکه ایدئولوژی اسلامی امروز منبع گران سنگ قدرت نرم در کشور است، یادآور شد: عاشورا یک ظرفیت فرهنگی و تاریخی دارد.
وی با بیان اینکه قدرت نفوذ رهبری از مولفه‌های جریان عاشورا است، ادامه داد: ولایت فقیه، قدرت تاثیرگذار در معادلات داخلی و خارجی است .
ابراهیمی خاطرنشان کرد: برخی هنوز جنگ نرم را جدی نگرفته‌اند و تصور می‌کنند در حال دیپلماسی فرهنگی هستیم.
وی اظهار داشت: هر جوان مازندرانی باید یک وبلاگ داشته باشد.
انتهای پیام/‌ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول