اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد مبارزه با قاچاق و ارز استانداری چهارمحال و بختیاری:

قاچاق فرهنگ بازار را تخریب می‌کند

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد مبارزه با قاچاق و کنترل ارز استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: قاچاق مخرب فرهنگ بازار است و تاثیرات بسیار سوئی بر بازار و بازاریان خواهد داشت.

قاچاق فرهنگ بازار را تخریب می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس در شهرکرد، منصور ظفریان بعدازظهر امروز در کارگاه آموزشی مبارزه با قاچاق دخانیات در این استان، اظهار داشت: برای رفع مشکل بیکاری و سایر موارد باید با برنامه‌های مدون و اجرای آن با توجه به سیاست‌های حاکمیت و دولت خدمتگزار در منطقه گام‌های اساسی برداریم.
وی با بیان اینکه بسیاری از مردم از آثار منفی کالاهای قاچاق اطلاع کافی و وافی ندارند، گفت: بی‎اطلاعی مردم خود عاملی برای گسترش کالای قاچاق در بازار ایران شده است.
مدیرکل امنیتی استانداری چهارمحال و بختیاری بیان داشت: متاسفانه در حال حاضر کالاهای قاچاق تاثیرات منفی زیادی بر چرخه تولید این کشور داشته که باید با برگزاری کارگاه‌های آموزشی غنی مردم را از اثرات سوء کالاهای قاچاق آگاه کنیم.
دبیر ستاد مبارزه با قاچاق و کنترل ارز استانداری چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه گسترش پدیده‌ قاچاق و تاثیرات آن در تولید سرمایه‌گزاری و اشتغال کشور بسیار مخرب است، گفت: همانگونه که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب فرمودند" پدیده‌ قاچاق و قاچاق فروشی ضربه مهلکی به اقتصاد و هویت ملی کشور وارد می‌کند".
وی خاطر نشان کرد: بر تمامی دستگاه‌هایی که به نحوی می‌توانند در کنترل پدیده‌ قاچاق دخیل باشند واجب است که وظیفه خود را در این زمینه انقلاب گونه انجام دهند.
ظفریان ادامه داد: در شرایط فعلی کشور و در این زمان حساس که تمامی کشورهای دنیا به واسطه وحشت از نظام جمهوری اسلامی به دنبال ضربه زدن به این کشور هستند، بر همه ما واجب است که با حساسیت ویژه‌ای با پدیده قاچاق و قاچاقچیان مبارزه کنیم.
این مقام مسئول با اشاره به غیر مرزی بودن استان چهارمحال و بختیاری، تصریح کرد: تمامی آحاد مردم در این استان باید با همکاری با پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان در مسیر خشکاندن ریشه‌های قاچاق حرکت کنند.
کارگاه آموزشی مبارزه با قاچاق دخانیات با حضور مدیر اداره مبارزه با قاچاق شرکت دخانیات ایران در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول