اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار جیرفت:

قاچاق کالا و ارز به مسائل اجتماعی لطمه می‌زند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار جیرفت با تأکید بر تلاش مسئولان در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: قاچاق کالا و ارز علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور به مسائل اجتماعی نیز لطمه وارد می‌کند.

قاچاق کالا و ارز به مسائل اجتماعی لطمه می‌زند
سید‌دادخدا حسینی ‌امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: با توجه به اینکه دولت برای تأمین سوخت یارانه دریافت می‌کند، لذا با قاچاق سوخت به خارج از کشور به همان میزان ارز نیز از کشور خارج می‌شود. مبارزه با پدیده قاچاق کالا و ارز از اهمیت بالایی برخوردار است.
حسینی با اشاره به قانون هدفمندی یارانه‌ها بیان داشت: اجرایی شدن این قانون تأثیر بسیار مثبتی در جلوگیری از قاچاق کالا به ویژه سوخت در منطقه داشته است.
وی با اشاره به واردات دام‌های قاچاق به کشور تصریح کرد: وارد کردن دام‌های قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور، سلامت جامعه را نیز تهدید می‌کند که مسئولان باید با جدیت هر چه بیشتر با این پدیده برخورد کنند.
حسینی با اشاره به برخی خام فروشی‌های مواد معدنی در منطقه بیان کرد: خام فروشی مواد معدنی نه تنها به توسعه صنعت شهرستان‌های جنوبی کمک نمی‌کند، بلکه فرصت ایجاد اشتغال را در این مناطق می‌گیرد.
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار جیرفت خاطرنشان کرد: باید به جای خام‌فروشی مواد معدنی به فکر ایجاد صنایع فرآوری باشیم، زیرا توسعه صنعت و معدن از خواسته‌های مردم منطقه است.
وی به برداشت بی‌رویه گیاهان دارویی اشاره کرد و گفت: منابع طبیعی باید هر چه سریع‌تر نسبت به جلوگیری از برداشت بی‌رویه و غیراصولی گیاهان دارویی اقدامات لازم را انجام دهد.
حسینی‌ از کاهش 90 درصدی لوازم بهداشتی قاچاق در شهرستان خبر داد و اظهار داشت: تحقق این موضوع با پیگیری متولیان امر انجام شده است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول